Отдых в Украине

Буцький каньйон

1. Як доїхати до Буцький каньйон з Києва
  2. НА МАШИНІ:

Мені часто доводилося бувати в Буках і купатися в каньйоні, але всю красу цього місця я побачила тільки в цей раз. Не знаю чим це пояснити, може, в шкільному віці я ще не могла побачити всю унікальність цього місця. Адже природа мене оточувала всюди. А зараз живучи у великому місті, я дійсно почала цінувати і дорожити кожною хвилиною проведеної в оточенні флори і фауни - невід'ємної частини людини. Цього разу унікальна краса Буцький каньйон мене дійсно зачарувала. І я не дочекаюся, коли ми знову поїдемо в Буки!

Буцький каньйон

Часто ми задаємося питанням куди поїхати на вихідні в Україні! Насправді в нашій країні дуже багато унікальних місць. І Буцький каньйон одне з них. Цими вихідними ми запланували автоподорож до Буцький каньйон. Він знаходиться в маленькому і мальовничому селі Буки Черкаської області. Є ще Буки на Київщині але там розташований ландшафтний парк, а не каньйон. З Києва їхали по Одеській трасі до м Жашків, Він знаходитися в 145 км від Києва. На мосту ми згорнули в центр до світлофора, на перехресті встановлений покажчик - Буки - 35 км. Їхати не далеко, але дорога суцільне решето, об'їхати не реально! Вітя дуже спритно маневрував (там де було можливо), але якби (не дай Бог!) Їхала я - все ями були мої! Дуже добре поєднати поїздку до каньйону з Жашківський кінним заводом а по дорозі назад, заїхати в парк Олександрія так як зробили ми!

Дуже добре поєднати поїздку до каньйону з   Жашківський кінним заводом   а по дорозі назад, заїхати в   парк Олександрія   так як зробили ми

По дорозі нам зустрічалися місцеві камікадзе, які не шкодуючи своїх залізних коней, пролітали повз нас, залишаючи за собою стовпи пилу і каменів. Клацаючи зубами і насолоджуючись красивими пейзажами, ми все-таки доїхали. Протупила тим, що в Жашкові не купили водичку, всю дорогу виглядали магазин, але так і не побачили. Порадувало, що біля Буцький каньйон нам все-таки вдалося вгамувати спрагу.

Порадувало, що біля Буцький каньйон нам все-таки вдалося вгамувати спрагу

Машину поставили спочатку каньйону на широкій галявині виконує роль стоянки, але можна було проїхати далі через міст і зупиниться ближче до водичці. Поруч є магазинчик, де можна купити все необхідне. У зв'язку з напливом туристів інфраструктура потихеньку розвивається. У вихідні, як правило, багато людей, але це не заважає насолодитися надзвичайною красою каньйону.

Буцький каньйон одне з найпрекрасніших місць України. Довжина його становить близько п'яти кілометрів, а глибина в деяких місцях може досягати 20-ти метрів. Саме тут була побудована перша в Україні ГЕС. Від якої залишилися тільки руїни і гребля, з якої ефектно стікають потоки води. Стоячи на містку, який з'єднує два береги каньйону, відкривається прекрасний вид. На початку каньйону з гранітних каменів стрімко спускається водоспад. Тут можна бачити безліч людей, які із задоволенням піддають своє тіло «водного масажу». На каменях треба бути обережним, щоб не поранитися. Потік води там дуже інтенсивний, але це не привід відмовитися від природного душа Шарко.

Велич гранітних скель обрамляють Буцький каньйон захоплює. Їх могутність і неймовірна краса вабить своєю унікальністю. На одній із скель височіє стара водяний млин. Своїм давнім видом вона колоритно вписується в неймовірний пейзаж. Коли я була в Буках останній раз, а пройшло з тих пір років десять, людей було набагато менше, і це не дивно, адже таке унікальне місце не могло залишитися непоміченим.

Проходячи далі, потоки води стають спокійніше і переходять в ледве рухливе русло. Це місце для пікніків, тут розташовані галявинки, де можна поставити мангал і спокійно повалятися під сонечком. Якщо пройти або пролізти саме пролізти, бо в деяких місцях дуже круті підйоми і спуски, то можна побачити наметове поселення. Нам дуже сподобалося це затишне місце. Навіть трохи «давила жабка», що не можемо залишитися, і як ці, безтурботні люди, отримати насолоду від краси природи.

Супротивникам наметових нічлігів, можна переночувати у місцевих жителів або в готелях Жашкова.

На тлі могутніх скель все здається таким крихітним і непомітним. Немає буденності, турбот, галасливого мегаполісу, і мозок просто відключається. Прекрасна природа, спів птахів і неймовірна атмосфера сприяє для повного відпочинку, як душі, так і тіла! Не дивлячись на те, що плавальний сезон в річках закінчився, люди продовжують плюхатися в каньйоні, і я не стала винятком! Правда біля бережків водичка покрилася ряскою, але далі все така ж спокійна і чиста.

Любителі екстремального спорту не залишаться без улюбленого заняття. Групи скелелазів активно підкорюють вершини скель, які обрамляють Буцький каньйон. Мені навіть дивитися на них було страшно. Захоплююся їх сміливістю! Я взагалі висоти боюся, навіть стоячи на височини коліна трястися починають, не кажучи вже про підкорення вершин. Але бувають моменти, що сама провокую якісь екстремальні моменти, пов'язаний з моєю фобією потім такий адреналін отримую, що просто винос мозку! Пам'ятаю, як стрибала в Буках з височини в воду. Начебто дивлюся знизу, так що там, висота невелика, видираюся наверх, а ніжки то підкошуються. Пересиливши свій страх, все-таки стрибаю і отримую бурю емоцій! Аж дух захоплює!

Ось таке захоплюючу подорож в Буцький каньйон у нас вийшло. Надихалися, надивилися і в повному емоційному задоволенні - поїхали. Вкотре переконуюся, що живу в такій мальовничій країні. Від нас вимагається лише берегти, те, що у нас є! Побувавши хоч раз в маленькому непримітному, на перший погляд селі Буки і побачивши чудо природи, яке дійшло до нас з давніх років, захочеться приїхати сюди ще не раз.

Як доїхати до Буцький каньйон з Києва

СВОЇМ ХОДОМ:

• З центрального вокзалу м.Києва ходять автобуси, що проходять через автостанцію Жашкова. Вартість квитка 60 грн.
  • Можна ще доїхати з Одеської площі. Навпаки ТЦ Магелан стоять приватники на мікроавтобусах, які за ті ж 60 грн. довезуть Вас до Жашкова. Як Ви вже зрозуміли до нього треба доїхати з будь-якого.
  • Через автостанцію Жашків протягом дня їздять проходять автобуси в с. Буки (Буцький каньйон). О 7:00, о 10:00, 11:10 та о 14 годині, конкретно треба уточнювати по телефону автостанції Жашкова
  • Номер автостанції м Жашків (04747) 6-23-78
НА МАШИНІ:
  • По Одеській трасі їдете до м Жашкова. Сварачіваем з моста в центр до світлофора, там буде покажчик Буки. Проїжджаєте село "Сорокотягах" і "Червоний кут" потім Буки.
Якщо їхати з боку м Умані. Ну, там де знаходиться парк Софіївка
  • З боку Умані доїхати до Буцький каньйон буде швидше, через село Маньківка. З Одеської траси, після таблички «с. Маньківка »треба буде звернути праворуч і поїхати через нього, а не доїжджати до Жашкова.

Буцький каньйон на мапі

Спасибі, що читаєте наш блог. До скорої зустрічі на сторінках нашого щоденника Подорожей