Отдых в Украине

8. дорога вниз
  9. Мрії і плани на майбутнє
  10. Читачеві на замітку
  11. Фото Лаго-Накі для календарів і т. П.
  12. Про похід на Лаго-Накі в блозі
  13. Подобаються пейзажі?
  14. Посилання на фотогалереї країн, міст, курортів і заповідників
Головна

/ Фото в подорожах /
/   Фото в подорожах   /

Дата фотозйомки: червень 2013 року

Тут опубліковані 58 повнорозмірних HD-фотографій (4260 на 2830 пікселів) з гірськими пейзажами Лаго-Накі та гори Оштен, які мені вдалося зробити протягом 3-х денного походу.

За цими посиланнями можна швидше пройти до наступних фотографій гірських пейзажів Лаго-Накі та гори Оштен:

Альпійські луги гірські заходи Гроза в горах Пейзажі від сходу до заходу сонця Лугові трави і квіти Шлях до гори Оштен Сходження на Оштен дорога вниз

Цей похід в гори був для мене другим в житті. Перед подорожжю на Лаго-Накі та сходженням на Оштен мені довелося тільки трохи полазити по прибережних горах Севастополя, фотографуючи кримські пейзажі Балаклави .

Розтягувати тут довгий вступ про підготовку до походу я не стану. Скажу тільки, що я намагався і готувався: купив увесь амуніцію початківця гірського туриста від рюкзака до брюк, курток і трекінгові кросівок.

Саме до цього походу я приурочив покупку двох нейтральних градієнтних фільтрів Lee Filters SW150 150x170mm і комплект власників LEE Filters SW-150 для Nikon 14-24mm f / 2.8G .

За великим рахунком тільки в цьому поході я вперше відчув широту і легкість використання в пейзажної фотозйомки широкоугольного зум-об'єктива Nikon 14-24mm f / 2.8G ED AF-S Nikkor .

Ще скажу вам, що постійна ходьба із дзеркальною камерою Nikon D700 , Прикрученим до неї об'єктивом Nikon 14-24mm f / 2.8G і встановленим на тримачі фільтром Lee Filters SW150 150x170mm (а ззаду ще рюкзак на 25 кг) по слизьких каменях і мокрій траві, лавіруючи через струмки, камені та інші перешкоди на шляху до вершини , коли мої друзі йдуть прямою дорогою вгору, допомагаючи собі лижними палицями - це серйозний фітнес.

Коротше, за 3-х денну фотосесію в горах Західного Кавказу я серйозно підкачав руки і все інше теж.

Поки мої супутники йшли вгору на шляху до гори Оштен, я забігав вперед і фотографував, робив петлі, сходячи з стежки, щоб зробити ті фотографії, які мені потрібні, а не ті, які виходять мимохідь. Відійшов на 50 метрів від стежки вправо - зробив кадр, потім наздогнав своїх, обігнав всіх на 100 метрів вперед - сфотографував що-небудь, і так далі.

Почали ми дорогу до плато Лаго-Накі з селища Гузеріпль. Спочатку заїхали в «Партизанський притулок», який розташований по дорозі до Яворова галявині. Мужик з місцевих сказав, що дощі ллють стабільно щодня з 12-ї години дня. Як потім з'ясувалося, він знав, що говорить. Під час нашого походу дощ йшов кожен день від 3-х до 7-ми годин.

До заходу ми досягли Яворові галявини, переночували на ній, а вранці рушили вгору до Оштен.

Піднімаючись по схилах плато Лагонаки вгору, нам відкривалися нові пейзажні види. Я особисто не маю амбіцій альпініста і підкорювача многотисячніков. Мені лише б по горах походити так подивитися.

Ось, наприклад, гарна пейзажна фотографія:

У червні снігу тут не бракує. Ось, перетинаємо сніжник на схилі:

Якщо зайнятися фотодрочерством, то з таких фотографій можна клепати фотошпалери для робочих столів ПК. Слава тобі, господи, я ще нормальна людина, тому пейзажні фотографії тут всі живі, тобто мають ті чи інші недоліки, які і зближують їх з реальністю.

Альпійські луги

Далі по дорозі на Оштен ми побачили ті справжні альпійські луки, про які всі пишуть в інтернеті. Лугові трави і квіти, як то кажуть, у ваших ніг.

Погода була ще сонячна. Хмари і синє небо відмінно доповнювали і без того чудові перспективи альпійських лугів Лаго-Накі.

Тут можна побачити ще один гармонійний луговий фото пейзаж Лаго-Накі з озером практично ідеально круглої форми.

Піднявшись з цих лугових передгір'їв Лаго-Накі на наступну височина, ми встановили намет з видом на ці луки і навколишні нас гори. Два дні і дві ночі ми милувалися безкрайніми гірськими перспективами.

гірські заходи

Захід Сонця в горах дуже красиві. Я стежив за заходом сонця уважно, фотографуючи в горах кожну фазу занепаду.

Тут можна побачити пейзажні фотографії гір, зроблені в різний час з однієї точки.

Гроза в горах

У перший день після полудня в горах Лаго-Накі, коли ми вже рішуче готові були йти далі до Оштен, почалася справжнісінька катавасія. На цьому я зупинюся детальніше.

Мої друзі, повні сил, пішли до гори Оштен, а я вирішив відновитися після лазаній з фотокамерою по гірських схилах. До того ж я з увагою поставився до попередження про ймовірне дощі і тумані.

І мої очікування виправдалися. Незабаром все це і почалося. Індіанець Арсен, якого ми зустріли на наступний день вранці, називав це «війною хмар».

Спочатку посилюється вітер, який приносить низькі хмари на гірські схили плато Лаго-Накі. Ось уже й немає сонячних пейзажів і блакитного неба. Щільні хмари швидко ковзають по гірських схилах. У мене особисто, що потрапив в ці гори вперше, це викликало справжній страх. Я сиджу один в наметі на краю обриву, фігачіт вітер, різкими поривами б'є дощ, зрозуміло, виблискують блискавки і гримить грім.

Після кожного громового гуркоту над наметом в моїй голові спливали новини про смерть в горах від ударів блискавок. Я, як ідіот, про всяк випадок відключив усі мобільники, потім краю намети притиснув камінням, щоб її не знесло вниз.

Періодично вилазив з намету, і робив фотографії, намагаючись закривати конструкцію Lee Filters SW150 на об'єктиві від дощу. Це був реальний екстрим для паркетного студійного фотографа.

А потім і цього видно не стало, так як за виходом з намету встав густий туман.

У цей день дощ йшов тільки години три, а потім встав туман. Як з'ясувалося, мої друзі підійшли до Оштен, заблукали в цьому тумані і ходили біля його підніжжя по колу.

Коли туман розсіявся, я зробив ще кілька високохудожніх фотографій, які неможливо повторити в наших індустріальних степах.

Усім шанувальникам повітряної перспективи присвячується.

Тут можна подивитися на гори Росії на весь екран і завантажити пейзажні фотографії в HD якості з роздільною здатністю 2830 на 4260 пікселів.

Від сходу до заходу

Від великої кількості туристів і альпіністів я відрізняюся тим, що можу показати те, що бачив в кращому вигляді.

На сході я не позіхав, а йшов до краю нагір'я, щоб зробити фотографії поприличней. Тут можна побачити фотографії гірських пейзажів в різний час, в різному кольорі, з різним світлом і контрастом.

Лугові трави і квіти

Тут немає ніякої суєти. У мене тут був час уважно подивитися собі під ноги. Гірські луки, лугові трави і квіти після дощу красиво іскрилися на сонці.

Ці фотографії нижче я зробив на гірських схилах.

Тут мені довелося походити босоніж по мокрій траві, щоб зберегти сухе взуття для сходження на Оштен. Ці відчуття я до сих пір забути не можу.

Від нашого намету ми ходили босоніж по луговий траві до озера за водою.

Ходьба босоніж рано вранці по крижаній луговий росі спочатку бадьорить. Це перші 20 метрів, а потім вже просто ніг не відчуваєш.

Шлях до гори Оштен

Зізнаюся, що ми відразу не знайшли дорогу до гори Оштен. Незважаючи на порівняльну простоту маршруту до Оштен від Яворова галявини, ми переплутали Оштен з його передгір'ями. З легкістю піднявшись на одну з довколишніх до Оштен гірок , Ми із задоволенням розглядали високі гори поруч. Ага, думали, що поруч - це вже гора Фішт. Новоявлені гірські туристи з горбистих степів дуже наївні.

Новоявлені гірські туристи з горбистих степів дуже наївні

Відразу прошу вибачення за всі помилки і неточності в частині назв топографічних місць перебування і переходів. До походу третього, я припускаю, багато назв гір, передгір'їв і хребтів в цих описах матимуть менше помилок.

Отже, переживши перший день в горах, дощ, туман і ніч, на наступний день до нас підійшов досвідчений місцевий турист, який повертався з Оштена. Він там ночував на якийсь полиці в скелі - для мене це було реально дуже круто.

Як виявилося, це був Арсен на прізвисько Індіанець.

Індіанець Арсен - особистість легендарна в цій місцевості. Він часто зустрічає новий рік або на Оштен, або на Фішт. Він виходив тут все гори вздовж і поперек.

Як справжній індіанець, він не має стільникового телефону, йому пофігу інтернет, зате він упевнено користується поштою Росії і стаціонарним телефоном.

Саме завдяки Арсену в цей день ми без зайвих витрат часу піднялися на Оштен, рівно перед початком граду і 7-ми годинного дощу.

А почалося сходження на Оштен традиційно в сонячне, світле і тепле ранок. Тут можна побачити серію гірських фотопейзажів дорогою до гори Оштен.

Сходження на Оштен

Ми дуже швидко підійшли до гори блям. Я не дуже добре розумію, де її межі, але якийсь трав'янистий блям ми долали точно.

Потім без зволікань ми пішли вгору на Оштен, щоб оглянути навколишні цю гору краси до появи туману і хмар.

Коли ми піднялися на вершину Оштена, спочатку хмари повністю закрили гору Фішт, тому, на жаль, мені не вдалося зробити жодної фотографії Фишта.

На спуску з Оштена почався дощ, потім дрібний град. У цей момент фотозйомка закінчилася відразу.

Дощ йшов до самого вечора - за часом близько 7-ої години.

дорога вниз

На наступний ранок, переночувавши після сходження на Оштен, ми зібралися і швидко спустилися вниз на Яворова галявину. По дорозі вниз я зробив ще кілька яскравих пейзажних фотографій. Світило сонце, небо було чисте і синє, йти вниз було легко.

Дуже короткий маршрут вниз нам знову ж показав Індіанець Арсен.

Часто чую, що мої фотографії мають колір отруйний, але мені зараз подобається саме такий.

Мрії і плани на майбутнє

Хочу пожити влітку на вершині Оштена пару-трійку днів з ночівлею.

Читачеві на замітку

Ця фотогалерея є фотобанк якісних повнорозмірних пейзажних фотографій з розмірами 4260 на 2830 пікселів.

Практично всі фото мають хорошу щільність по яскравості без вильотів в світлі (завдяки LEE Filters SW-150 для Nikon 14-24mm f / 2.8G ).

Різкість фотографій, завдяки Nikon 14-24mm f / 2.8G ED AF-S Nikkor , Має хороші показники на всіх фото, причому навіть виконаних в умовах низької освітленості на максимально відкритій діафрагмі.

Будь-який з цих повнорозмірних пейзажів можна використовувати в особистих цілях: друкувати фото на стіну, робити шпалерами на робочому столі, можливі й інші високоестетичні застосування.

Зрозуміло, автор проти будь-якого комерційного використання цих фото і розміщення на інших сайтах в будь-якому вигляді.

Фото Лаго-Накі для календарів і т. П.

Одна пейзажна фотографія з цієї галереї використовувалася в рекламі курортів Краснодарського краю і ще одна - в календарі ЗАТ «Авіакомпанії« Роствертол-Авіа ».

Про похід на Лаго-Накі в блозі

Все, що відбувається по інший бік цих фотографій можна побачити в моєму блозі за посиланням https://vladmuz.livejournal.com/56531.html .

Для фотозйомки застосовувалася наступна фототехніка:

Подобаються пейзажі?

Рекомендую до перегляду різні пейзажні фотографії в інших галереях на цьому сайті (багато фото в повному розмірі та високому HD-якості).

Посилання на фотогалереї країн, міст, курортів і заповідників

На цьому сайті збираються різні цікаві і гарні фотографії природних заповідників, країн, курортів, міст і їх пам'яток. Багато фотографій в представлених нижче галереях показані в HD-якості.