Отдых в Украине

Отдыхайте с нами!

Ліндау. Маленький німецький рай

Є таке місто на самому півдні Німеччини, на березі Боденського озера, зовсім поруч з кордонами Австрії і Швейцарії. Маленький німецький рай в межах маленького острівця, з'єднаного з континентом двома шляхами: залізничної та автомобільної. Щоб потрапити на острів, в різний час я користувалася різними з цих доріг. Спочатку ми приїхали на машині. Пізно вночі, в середині літа, по шляху в швейцарські Альпи. Улюблений втомився крутити кермо, і ми завернули на ночівлю в останньому перед кордоном місті Німеччини - Ліндау. Місто, вірніше, центральна його частина, виявилися островом, що зміцнило в нас Желен тут зупинитися.

Припаркувалися і приступили до пошуку готелю. Але тут сталося розчарування: вільних номерів ніде не було (літо, вихідні, місто на березі озера ...). Ми пробігли всі основні центральні готелі і всюди нас чекав відмову. Пізно, темно, вже так хотілося в теплу м'яку ліжко і закрити очі в передчутті наступного дня, але ця можливість нам все так і не представлялася. Нарешті, ми забрели на якусь вулицю і побачили маленький готель на ній. Я зайшла спитати про наявність вільних кімнат і виявилася, що одна там є! Правда, тільки для однієї людини ...

Правда, тільки для однієї людини

На вулиці ми обговорили ситуацію, зрозуміли, що дуже втомилися і більше нічого шукати не хочемо. Улюблений з упевненим виглядом сказав, що знає, що робити, зайшов в останній готель і вийшов звідти радісний з ключем. Вийняли наш багаж з машини і навшпиньках стали наближатися до вхідних дверей. «Тільки не шуми. Я піду попереду, а ти сховайся за мене і швидко прошмигни на сходи. Сподіваюся, він не помітить, що нас двоє, я взяв кімнату тільки на себе ». Але пильне око портьє все помітив і розкрив наш підступний план. З чисто німецької педантичністю ніяк не хотів пускати нас удвох в кімнату для одного. Але наші вмовляння, розповіді про втому і заповнених готелях в місті, бажання заплатити вдвічі більше за довгоочікуваний відпочинок та інші доводи, покликані похитнути цю непохитну принциповість, все-таки змусили портьє задуматися. Він почав дзвонити начальству, але звичайно в послеполуночное час не міг нікому додзвонитися. Рішення повністю повисло на його плечах. На сходах з рюкзаками і сумками стояли ми і на суміші німецької та англійської просили пустити нас переночувати. Через деякий час портьє здався і, призначивши суму платежу на 10 євро більше заявленої, пустив-таки нас в свою кімнату.

Кімнатка виявилася зовсім маленькою, зі зручностями на поверсі. Але нас в той момент цікавило тільки якнайшвидше занурення в сон, і цим ми, не довго думаючи, і зайнялися.

З ранку ми швидше вибігли з тісної задушливої ​​кімнати на сонячні простори Боденського озера. Яка краса! Це більше не втомлені пошуки готелю в потемках. Це чарівні будиночки на березі, іскриста блакитна вода, туманні гори вдалині ... Чудовий ранок в чудовому місці і чашечка кави за столиком на набережній.

За дерев'яними сходами забігли на вежу, яка стоїть на вході в гавань. З неї - сонячний вид на озерно-гірські околиці з одного боку, яскраві червоні дахи острова з іншого, і всюди - на воді кораблики, маленькі і великі, плаваючі по озеру з країни в країну. Дуже хотілося посидіти на березі, зануритися поглядом в блакитні хвилі і з головою в свої думки. Таке спокійне гарне час у води, оточеної горами. Важко втриматися від спокуси зависнути тут надовго. Але ми втрималися і поїхали на вихідні гуляти по швейцарським Альпам насолоджуватися красивими видами і здоровою фізічекой активністю.

Потім, скільки я не хотіла, заїхати знову в Ліндау на виходило. І літо в Німеччині пройшло вже в інших містах, областях і регіонах. Але ранньою весною наступного року, повертаючись знову ж зі Швейцарії пізно ввечері в неділю я вмовила коханого закинути мене в Ліндау, щоб весь понеділок, не поспішаючи, я могла їм милуватися. На цей раз проблем з готелями не було, і ми зупинилися в найкрасивішому будиночку у гавані з чудовим видом з вікна. Вранці ні світ ні зоря улюблений поїхав на роботу, а я залишилася: висипатися і радіти новій зустрічі з Ліндау. Після довгого кольорового сну я відкрила очі і віконниці вікна: на мене подув свіжий вітер і огорнув погляд ранковий вид на гавань. Довгоочікуваний Ліндау. Я знову була там.

Я знову була там

Нікуди не поспішаючи, я ще побула деякий час в номері з розкритим вікном і очима, потім спустилася на терасу готелю поснідати. Я довго спала і прийшла на сніданок останньої, за 15 хвилин до його закінчення. Одна, загорнувшись увагою офіціанта, я поласувала свіжими фруктами і булочкою з декількома різновидами сиру і шинки і звичайно випила свіжого ароматної кави і навіть не одну чашку. Повернулася в номер і, не відриваючи очей від вікна, зібрала деякі речі, Розчохлили і почистила фотокамеру. Виглянуло сонце і хмари почали лунати. Я вийшла на вулицю до гавані і вдихнула знайомий повітря.

Обійшла по берегу весь острів, збираючи по дорозі релаксівние картинки. Сама перейнялася спокоєм і умиротворенням. Жінка, що сиділа на набережній, обговорила зі мною красу неблюдается пейзажу. Я погодилася. Але потихеньку моя давня скалка мандрівника дала про себе знати. Заходелось ще якоїсь діяльності, нових видів і цікавих ракурсів для фотографій. Вежа, на яку я піднімалася влітку, виявилася закрита, екскурсії по озеру на кораблях ще на розпочалися. Залишався найнадійніший спосіб змінити обстановку - поїзд.

Залишався найнадійніший спосіб змінити обстановку - поїзд

На залізничній станції, яка знаходиться тут же, на острові, зовсім поруч з гаванню, я придбала квиток до австрійського міста Брегенц. Поїзд йде всього 10 хвилин і я опинюся в іншій країні! Відзначила цю подію в симпатичному кафе, спробувавши яблучний штрудель. Це було настільки смачно, що ще довго залишалося моїм улюбленим десертом.

Брегенц мене не зачарував також як Ліндау. Спокійний місто на озері з безліччю чайок, що носяться туди-сюди. Ніяких левів, веж, красивих гаваней, як в Ліндау, тут не було. Зате більше можливостей погуляти вглиб міста і з пагорба спостерігати за дахами і вулицями. Не минуло й години, як мені захотілося назад в Ліндау свого споглядальний стан там. І я поїхала, поїзди ходять часто і швидко, і я знову, сама того не помітивши, виявилася в Німеччині. Згадала, як одного разу в місті Констанц, на цьому ж озері, перебуваючи поруч з кордоном Швейцарії, я довго радувала себе перестрибуванням і переступанням через кордон з країни в країну і назад.

У березні темніло рано. І я стала чекати чарівного години сутінків, коли я зі штативом виходжу на нічну зйомку. Довго шукати місце для зйомки не довелося, гавань Ліндау - найкрасивіше місце. Сидячи за столиком на набережній з келихом вина в руці, сховавшись пледом, я спостерігала, як занурюється сонце. І тільки вежа і лев загорілися золотом підсвічування, я дістала свого триногого одного і фотокамеру і приступила до улюбленого заняття. Захід був красивим, а сутінки темно-синіми. До кінця чарівного години я чекати не змогла, тому що потрібно було їхати додому, щоб не бути там аж надто пізно. Я вже скучила за улюбленим і хотіла швидше з ним поділитися емоціями від проведеного дня. В Ліндау я я повернуся і ще раз.

В Ліндау я я повернуся і ще раз