З 19 по 24 травня відбувся черговий виїзний конгрес мережі турагентств "Рожевий слон" . щорічно франчайзі «Рожевого слона» проводять кілька травневих днів в зарубіжних конференціях під егідою того чи іншого оператора: так, «слоники» вже двічі побували в Італії - з «Данко» і PAC GROUP , В Греції - з «Музенідіс Тревел» , В круїзі по Нілу - з «Наталі Турс» . Відпочинок і спілкування плюс робота і нові знання - дуже смачний коктейль, який просто необхідно випити перед початком гарячого сезону.
Цього разу «Слон» «злетілися» з трьох міст - Ростова-на-Дону, Краснодара, Москви, - щоб відправитися в круїз по Балтійському морю. Розкішний лайнер MSC Preziosa став майданчиком для проведення спільної конференції мережі турагентств «Рожевий слон» і PAC GROUP , А також крутого семінару з продажу круїзного продукту від гуру з ростовського офісу туроператора. Кіль - Копенгаген - Таллінн - Санкт-Петербург - за таким маршрутом ми пустилися по хвилях за новими знаннями і враженнями.
Однак позитивним емоціям напередодні круїзу передувало кілька годин неморського хвилювання. У турагентів з Ростова затримали рейс до Москви, і вони вже почали гадати - наздоженуть чи судно в Копенгагені або можна махнути рукою на «Балтійський вояж» і відправитися смажити шашлики на найближчу дачу, раз все друзі в зборі ... Але все обійшлося. Група «в смугастих купальниках» вчасно приєдналася до основної - «Слон» в повному складі вирушили у велике плавання.
Отже, піднімаємося по палубах вражень! Порт Кіля, Німеччина, лайнер MSC Preziosa. Багатоповерховий палац-красень на воді, многоязикой натовп стікається в горловину входу. Перше відчуття, яке пізніше стало одним з головних засвоєних принципів круїзної життя: чітка і потужна організація, яка постійно і непомітно спрямовує і контролює ваш відпочинок. Вражає, що така величезна махина, розрахована на 3,5 тисячі пасажирів та понад 1,5 тисячі членів екіпажу, функціонує як один злагоджений механізм. Якби весь натовп, яку ми побачили біля входу на лайнер, штурмувала Зимовий палац, - останні ряди зайшли б в нього на рік пізніше перших, а тут все вони піднялися на борт менше ніж за годину. Хронометраж відчувається протягом всієї подорожі - ти завжди пам'ятаєш, у скільки потрібно піднятися на борт, і плануєш кожен свій день.
Друге приємне враження - сам круїз. Головна перевага такої подорожі - багато країн і «мало валізи». Переміщення на величезні відстані проходять легко: без стомлюючого перетягування багажу, незручних багатогодинних сидячих переїздів та інших «принад» екскурсійних турів. В іншому ж життя на п'ятизірковому лайнері мало чим відрізняється від життя в п'ятизірковому готелі: комфортабельні кімнати-каюти, ресторани, бари, магазини, СПА та басейни, інфраструктура для дітей, казино і вечірні шоу - є чим зайнятися цілодобово. Лише легке тремтіння статі та чудові краєвиди з палуби нагадують тобі, що ти в море. У насиченій морській програмі у «Рожевих слонів» утворився цілий щасливий день «на розграбування судна» - лайнер стояв в Петербурзі цілодобово, тому хтось пішов гуляти по місту, а хтось присвятив день вивченню корабля від носа до корми.
Головною «палубою» і приводом для організації поїздки стала, звичайно, робоча конференція «Рожевого слона» і PAC GROUP. Мережа турагентств і туроператор - давні друзі, з багатьох напрямків мережу «Рожевих слонів» - абсолютний лідер продажів продукту туроператора на півдні Росії і входить в п'ятірку найсильніших по всій країні. Морський круїз для багатьох «сухопутних» і звикли продавати річкові круїзи «слоників» став новим досвідом і новим цікавим продуктом. Ілля Іткін , Глава PAC GROUP, і генеральний директор мережі «Рожевий слон» Алексан Мкртчян провели майже двогодинну конференцію на одному диханні. Все турагенти залишилися вдячні Іллі Михайловичу за презентацію круїзу як робочого, затребуваного, цікавого і прибуткового напрямку продажів. Додаткові ємні семінари по продукту дозволили ще глибше пірнути в специфіку круїзів і варіанти круїзних напрямків туроператора.
Найприємніші спогади залишила зустріч з гідом PAC GROUP Геннадієм Семеновичем Гураль, який раніше був круїзним директором на теплоході «Академік Вавилов», на якому здійснювалися перші круїзи PAC GROUP. Професіонал, ерудит і прекрасний оповідач, він зачарував групу настільки, що всі учасники поїздки просто переслідували його вже після закінчення екскурсій в Копенгагені і Талліні, не бажаючи розбігатися «на погуляти». До речі, наш гід згадав, як 20 років тому вперше побачив Алексана Мкртчяна - тоді директора щойно створеної туристичної фірми "Рожевий слон" - і запам'ятав натиск, допитливість і амбітність молодої людини. «Приємно бачити, як амбіції і бажання втілилися в життя, радий привітати вас з двадцятиріччям компанії, в складі якої тепер майже 150 офісів», - сказав Геннадій Семенович Алексаном Мкртчяну.
Ще одне чудове враження - «Рожевим слонам» неймовірно пощастило з погодою! Всі наші балтійські дні були просто залиті сонцем, пахли морським вітерцем, обіцяли, манили і виправдовували всі очікування від першого спільного круїзу. Спасибі PAC GROUP - чудовому організатору і щедрому одного і партнеру - за всі приємні сюрпризи подорожі! Нас ще качає на хвилях пам'яті, але ми вже твердо стоїмо на ногах у продажу круїзів.
На правах реклами