Отдых в Украине

Отдыхайте с нами!

Озеро Іссик-Куль. 2 день.

Цього ранку ніхто нікого не будив, все могли спати скільки хотіли. Серед нас були особливо бадьорі люди, які вже в 7 ранку пішли на пляж засмагати. А наша основна маса любителів поспати піднялася тільки о 10 годині. Погода була сонячна, хмари плавали, чіпляючись за вершини гір. Наша компанія швидко вмилася, спорядилися в купальники (щоб в номер вже не повертатися), взяли все необхідне і пішли снідати в Кафес (кафе) «Тірамісу». Цього ранку ніхто нікого не будив, все могли спати скільки хотіли

Крім місцевої кухні, в «Тірамісу» є, наприклад, і традиційна вівсянка, якщо вам не сподобалося, що вона занадто густа або занадто рідка, ви можете про це сказати, і уточнити в наступний раз, щоб приготували так, як вам треба.

Пляж - Парк атракціонів Бостері. Там знаходиться колесо огляду, кілька гірок, можна політати на парашуті, покататися на плюшках. Вам там і масаж можуть зробити і тату хною (малюю так собі, на мій погляд). За березі ходять люди і пропонують напої, кукурудзу, випічку, рибу.

Після сніданку ми вирушили дружно на пляж. По дорозі в одному з магазинчиків придбали пляжне покривало. На березі ми швидко знайшли своїх. Вони розташувалися недалеко від колеса огляду (атракціони ще не працювали, так як сезон в цьому році почався пізніше). Дуже не вистачало парасольки, бо не всі були любителі засмаги, а на пляжі побути хотілося. Трохи погулявши по березі, знайшли оренду парасольок і шезлонгів, взяли один парасольку і один шезлонг. Хтось розташувався на покривалі і ловив сонце, хтось вирішив швиденько обмазатися кремом від засмаги (і дуже важливо це робити не один раз, тому як від озера прохолода, і вітерець дме, зовсім непомітно можна згоріти, або навіть заробити опіки). Двоє людей пішли в воду, навіть насмілювалися залізти повністю і плавати. Мені вода здалася зовсім теплою, і від холоду спочатку зводило ноги. Так як я не можу піти в воду і не люблю засмагати, просто валятися на пляжі мене дратує, я вирішила прогулятися вздовж берега. Вода шалено чиста, весь пісочок і камінчики видно. Берег озера не є однорідним, місцями кам'янистий, місцями піщаний. Як мені здалося, там, де піщаний берег тепліше вода. Не всі пансіонати огороджують свою територію, і можна зайти подивитися. Видно, що у деяких з радянських часів особливо нічого не змінилося. Пісочок на березі місцями крупний, місцями невеликий, гарячий, але ходити можна. Було б чудово, якби відпочивальники прибирали після себе сміття, а не залишали на ньому (з урнами велика проблема, мені не попалася жодна) ... Прогулявшись по березі, я повернулася до колеса огляду. У моїх нічого не змінилося, одні лежали на сонці і їли черешню, інші плавали.

Мабуть погода стала льотної, і зовсім недалеко від нас, люди стали вибудовуватися, щоб політати на парашуті.

Споряджають в політ.

Парашут причеплений до катера, який його тягне. На бажаючих політати надягають жилети, все кріплення прикріплюють до парашута, позаду летить інструктор-направляючий-керуючий. Вартість польоту 1500 сом - 1 людина, 2 людини 2500 сом.

Ми теж зважилися полетіти удвох. Правда, перед нами було одна подія. Відправили в політ одного великого чоловіка, американця. Чи то він виявився занадто важким, то чи, вітер змінився, але в будь-якому випадку, щось пішло не так, і американець з інструктором і парашутом приземлилися в озеро. Після цього нам стало трохи лячно. Повернувшись на берег парашут розгорнули на піску просушуватись, а катер заправляти. Так що польоти на час припинилися. Американець, треба сказати, залишився задоволений. Трохи пізніше, до нас підійшли, сказали, що погода льотна, треба летіти. Швидко наділи на нас жилети, причепили карабінами до парашута і ми полетіли. З висоти відкривається шикарний вид на озеро і його околиці. Вода нереальної краси, все дуже цікаво розглядати. Нагорі було не так уже й холодно. Адреналіну я особливо не отримала, але ось сам зліт, коли різко підкидає вгору, і посадка, коли створюється відчуття, що трохи і сядеш на атракціон або прути огорожі, трохи нерви пощекотало.

Троє сміливих наших людей вирішило покататися на плюшки. Сказали, що було страшно, що вони сиділи, вчепившись в ручки, і боялися вилетіти. Всі були мокрі і трохи в шоці.

На 15.00 ми замовляли в «Тірамісу» плов, треба було йти, тим більше що всі встигли трошки зголодніти. Плов виявився схожим на окремо приготований рис і м'ясо, сухуватий. Плов з салатами ми наїли на 1180. Порції були величезними.

Так територія готелів відгороджена від пансіонату "Гулькайир".

Після настільки щільного обіду все розбрелися хто куди. Двоє людей повернулися на пляж, один піднявся в номер відпочивати. Ми втрьох вирушили досліджувати околиці (попередньо намазавшись кремом від опіків, тому що в кафе з'ясувалося, що колір блідої поганки перетворився в мухомор).

Санаторій & quot; Киргизької узбережжі & quot ;.

Основною нашою метою було знайти масажистів. Замість того, щоб дізнатися що і як на нашій території (хоча масажисти були і тут, і як потім виявилося, хороші), ми пройшли приблизно 7 км до санаторію Киргизький узбережжі, який славиться своїми лікувальними процедурами. На вході / в'їзді, з нас чомусь вимагали 10 сом, на питання на якій підставі, нас пропустили так. Територія санаторію велика і вся зелена. Зростають наші берізки, якісь хвойні, багато зелені, квіти. Сама будівля чисто радянське, але красиве, доглянуте, залишилася на ньому красива мозаїка. Всередині є зимовий сад, величезні дерева йдуть на другий поверх, через нього можна потрапити в лікувальний комплекс. Там, на другому поверсі, перелік різних послуг, процедур, все зафіксували собі, і пішли на вихід. Пішки до нашого готелю ми вже не пішли, втомилися, взяли таксі, благо їх багато.

По дорозі до санаторію "Киргизької взморье".

Приїхавши, ми заглянули в кафе «Тірамісу», замовили смачну каву в турці з вершками (7 години вечора, саме час випити кави). Уже зовсім ввечері, обгорілих стало сильно морозити, морозити, шкіра боліла.

Один закутався в ковдру, другого заварили колдрекс, мене морозило зовсім трохи, так що я просто намазався кремом від опіків і лягла спати. Треба було якось ніч цю пережити.

Почитати про перший день можна тут.