Отдых в Украине

Отдыхайте с нами!

Подорож по північному В'єтнаму частина1

3 березня 2017 р 12:22 Нячанг, Хошімін, Нінь Бінь, Ханой, Сапа - В'єтнам Січень 2017

неділю, 22 січня 2017 року в 21: 02Домодедово. Люблю цей аеропорт, життя тут кипить. Багато людей, багато національностей, купа емоцій, суєта. На реєстрації рейсу познайомилися з в`єтнамцем, який летів в Хошимін на Новий рік до батьків. Він уже 15 років живе і працює в Росії і зовсім не хоче до В'єтнаму, навіть на свято. А ми горіли диким бажанням потрапити туди. Літак в'єтнамських авіаліній вельми комфортабельний. Рівень сервісу розвиваючої країни набагато вище, ніж в деяких розвинених країнах. Що потрібно простому пасажиру? Щоб нагодували, напоїли (в т. Ч. Алкоголь), спати поклали. Є телевізор з програмою на будь-який смак на різних мовах, а в туалеті одноразові предмети особистої гігієни, правда, в обмеженій кількості. 10 годин і ми в Хошиміні. Інша країна, іншу мову. В'єтнамський ми, звичайно, не знаємо, та й з англійською мовою у нас не дуже. Лора ще може якось порозумітися, а я можу тільки кивати головою. За програмою, створеної Лорою, ми відпочиваємо 2 дня в Нячанге, потім 6 днів на півночі В'єтнаму (Ханой), знову 2 дня на курорті, 2 дня в Хошиміні і додому. Так що -самолёт в Нячанг. Знову паспортний контроль, зал очікування. При реєстрації нам мало не всунули чужий багаж, ми вчасно помітили, а то б хтось залишився без речей. Посадка в 13.45, вже час, а на табло немає нашого рейсу. 14.00-нічого не змінилося. Ловимо працівника аеропорту, показуємо квитки, говорить чекайте. У нас за 30-40 хвилин садять в літак, а тут виліт о 14.25, о 14.20 нас посадили, через 10 хвилин ми злетіли. Нячанг - один з курортів південного В'єтнаму. От чорт ... Дощ. Ну й добре, поки заселилися в готель, потім вечеря з смачним пивом в кафе Луїзіана, неділю, 22 січня 2017 року в 21: 02Домодедово

а там вже і дощ по барабану.2-ий день почався з дощу. Ми щиро поспівчували тим, хто приїхав загоряти і купатися. Самі ж вирушили на бруду (I-Resort). Ванна з лікувальною гряззю (300 000 D), який кайф, потім басейн з мінеральною водою. Температура в басейнах різна. Ми вибрали той, що тепліше з джакузі. Дощ був невеликий і це навіть надавало особливу родзинку.

Потім після обіду, чисті і задоволені ми вирушили на Вінперл (Vinpearl). Канатна дорога довжиною 3320 метрів і ми на острові розваг (вхід-650 000 донгів). Атракціони, аквапарк, 4D і 5D кіно, океонаріум з акулами, скатами і іншими різними рибами, дельфінарій, ігрові автомати і багато іншого на цілий день. В черговий раз втілили дитячу мрію - розважатися без кордонів.

За підсумком шоу співаючих фонтанів, одне з кращих в світі, і знову канатна дорога, довжиною 3320 м.

Повернувшись до міста, ми знайшли кафешку, в якому багато разів відпочивали. Склад персоналу змінився, інтер'єр трохи змінився, але ціни залишилися осудними і ми залишилися. Замовивши 2 страви, ми отримали 3, мабуть, занадто товсті пальці у мене, а не в меню дрібний шрифт. Чи то ми були голодні, то чи їжа була смачна, але ми з'їли все.

3-ий день - знову дощ і нам знову все одно, т.к ми їдемо в аеропорт. І все по колу: реєстрація, посадка, а на табло немає нашого рейсу. Вже не хвилюємося, знаємо, а інші пасажири бігають, метушаться. І ось він Ханой. Лора замовила гіда російськомовного, який нам і забезпечував всі екскурсії, крім Сапи. У Ханої з російською мовою важко, а з англійським важко у нас

Готелі бронювали через букінг самі і ось ми поїхали в 1-ий готель 2 зірки. Одна ночівля, навіщо дорогий готель, а тут і відгуки хороші

В принципі, всі готелі, які ми бронювали, були з хорошими відгуками. Ми, пікетники, звикли до іншого сервісу і спочатку 2 зірки мене лякало, але це тільки в теорії, на практиці ж деяким 4 * ще треба повчитися. Задоволені обслуговуванням ми вирішили прогулятися по місту. Щоб не заблукати, взяли карту, візитку готелю і для підстраховки все-таки вирішили йти прямо, а повороти, якщо доведеться згорнути, рахувати й запам'ятовувати вивіски. Далеко ми не пішли, швидко стемніло, ми захотіли їсти і зайшли в кафе. Коли в кафе мало людей, всіх новоізпеченних зголоднілі садять біля входу для реклами, щоб заходили інші відвідувачі. Адже якщо там є люди, значить там смачно і недорого.

Не завжди так, але буває. Далі буде….

Що потрібно простому пасажиру?