Отдых в Украине

Отдыхайте с нами!

Словацькі замальовки: цінитель України з Японії, стадіон в торговому центрі і сумний футбол (+ Фото)

1. День перший: зниклий провідник
  2. День другий: дощовий Львів
  3. День третій: японець в Будапешті і стадіон в торговому центрі
  4. День четвертий: літо в Трнаві і поганий футбол
  5. День п'ятий: поїздка додому

Коли з'явився варіант поїхати на матч збірної України в Словаччину, то я погодився без роздумів. Поїхати в іншу країну, подивитися гру двох сильних команд, набратися нових вражень ... Насамперед потрібно було спланувати поїздку. Перший етап - доїхати з Харкова до Львова, а вже звідти журналісти вирушали в Трнаву на автобусі. Так вже вийшло, що квитків на потрібний мені день не було, тому довелося приїхати до Львова заздалегідь.

День перший: зниклий провідник

Поїзд відправився в понеділок, а у вівторок прибув на львівський залізничний вокзал. Уважно вивчивши карту Львова, я зрозумів, що оптимально буде вийти не на кінцевій, а на станції "Підзамче". Так вже вийшло, що майже всі люди з мого вагона вийшли на попередніх станціях і від Тернополя до Львова я їхав в тиші. На жаль, пропав і провідник. Чомусь він вирішив, що все повинні вийти на кінцевій станції, тому пішов випити пару келихів чаю з колегами. На потрібної мені зупинці поїзд стояв тільки одну хвилину, так як ми вже спізнювалися на 1,5 години, але мені вдалося знайти вагон, в якому провідники відзначали ранок вівторка і пояснити їм, що потрібно відкрити двері. Через поспіх я залишив в поїзді провід для телефону, тому, після заселення, насамперед відправився в магазин електроніки.

Львів

Купивши зарядний пристрій, я відправився прогулятися по Львову. Благо, погода була хороша і тепла. Але після 20 годин в поїзді хотілося відпочити, тому, після нетривалої прогулянки, я повернувся додому і ліг спати. Так закінчився перший день поїздки.

День другий: дощовий Львів

Виселити з готелю, я вирішив на цей раз уважніше вивчити місто. До відправлення в Словаччину залишалося 12 годин, так що часу на прогулянку було більш ніж достатньо. Прогулявшись по центру і округах, я глянув на годинник і зрозумів, що можна відійти від центральних вулиць і подивитися на більш віддалені місця. Погода була чудова, як для листопада: +6 і сонячно. І ось, коли я піднімався на одну з височин, щоб подивитися на Львів зверху, полив дощ. Сховатися було ніде, а парасольку я не брав. Рюкзак і куртка у мене непромокальні, а от взуття трохи намокла.

Львів

Дочекавшись, поки закінчиться дощ, я пішов до місця зустрічі нашої групи біля ж / д вокзалу. Коли приїхав автобус, і всі зібралися, то виявилося, що разом з журналістами поїдуть вболівальники з групи підтримки, яка називається "Вірні збірній". Поїздку організувала "Перша приватна броварня". Дякую організаторам, дійсно все було зроблено на високому рівні.

День третій: японець в Будапешті і стадіон в торговому центрі

До Словаччини ми поїхали через Угорщину. Там дороги краще і якнайшвидше доїхати. Погода була чудова: +15 і сонячно. Можна було ходити в легкій кофтині, а деякі і зовсім в футболках насолоджувалися теплом після холодів в Україні. Угорщина запам'яталася своїми виноградниками. Їх було дійсно багато. Але найкращою частиною подорожі по цій країні стало відвідування Будапешта. Дуже гарне місто, в який потрібно приїжджати хоча б на пару днів, щоб подивитися на його визначні пам'ятки.

Угорщина

За Будапешту наша група ходила з шарфами збірної України, ніж привертала увагу місцевих жителів і інших туристів. На площі Героїв до мене підійшов японець і став питати, чому ми зараз в Будапешті і чи буде сьогодні гра. Після моєї розповіді про поїздку на футбол в Словаччину, він поділився спогадами. Виявилося, що японець приїжджав на Євро-2012 до Києва і дізнався наш шарф. Йому сподобалася наша країна, і він сказав, що згадує ту поїздку, як одну з найбільш позитивних. Японець попросив сфотографуватися разом і побажав удачі Україні в Словаччині. Після прогулянки по Будапешту наш автобус поїхав до Словаччини. Приїхавши в Трнаву, ми заселилися в готель. А далі було багато футбольних активностей і, відповідно роботи для журналістів. Тому прогулянку по місту довелося відкласти на наступний день.

Будапешт

До речі, сам стадіон, на якому повинен був відбутися матч, знаходиться всередині торгового центру. І зовні практично неможливо зрозуміти, що всередині є стадіон, якщо не знати, де він розташований. Ідея сама по собі не нова, але для України цікава.

День четвертий: літо в Трнаві і поганий футбол

Поснідавши і виселити з готелю, ми вирушили погуляти по місту. В цей день було +15 і безхмарно. Навіть в тіні було тепло, а на сонці і зовсім часом ставало жарко. Незважаючи на те, що Трнава невелике місто (70 тисяч жителів, - прим.), Там є на що подивитися: багато старовинних будівель, соборів, пам'яток історії, скверів і так далі. Місто залишив дуже приємне враження. Якщо у кого-то буде можливість побувати в Трнаві, то неодмінно поїдьте туди. Думаю, що не пошкодуєте.

Трнава

Але прогулянки прогулянками, а футбол ніхто не відміняв. В цей день грали між собою вболівальники України та Словаччини. Перемогу здобули господарі. А перед початком матчу був організований фан-марш українців з групи підтримки "Вірні збірній" від центру міста до стадіону. Благо, знаходилося все поруч. Наші вболівальники і під час маршу, і біля стадіону палили фаєри і співали пісні. Підтримка була на рівні.

А ось футболісти розчарували. Звичайно, багато здогадувалися, що Словаччина виграє, адже у нас і склад не оптимальний, і настрій не такий був. Але 1: 4? Це не серйозно. Словацькі журналісти після перших двох голів прозвали Дениса Бойко "Українським Каріус", а після матчу відзначали, що Україна грала без особливого бажання. Прикро за українських вболівальників, які масово приїхали не тільки з нашої країни, а й зі словацьких міст, і навіть з Польщі, Угорщини, Чехії та Німеччини. У фан-секторі сиділо близько 500 наших уболівальників (ті, хто прибув з України), а на інших секторах ще чоловік 100. Всі вони були розчаровані і не стільки результатом, скільки грою. Будемо сподіватися, що такого більше не повториться.

День п'ятий: поїздка додому

Після прес-конференцій та спілкування з футболістами, ми вирушили додому. Назад їхали вже через Польщу, а настрій був не такий позитивний. Всі намагалися зрозуміти, чому збірна програла з таким рахунком і чого чекати від України в Туреччині. Вранці ми прибули на кордон, на подив швидко її проїхали і повернулися до Львова, звідки і починалося подорож для більшості журналістів.

Попрощавшись з колегами, які пішли на свої потяги, я поїхав подивитися Львів. Поїзд відправлявся о 21:57, і у мене було близько 8 годин, щоб надолужити згаяне у другій день. На цей раз дощу не було, зате сильно похолодало. Особливо це відчувалося на тлі теплої Трнави. День тому я гуляв при +15, а у Львові було -2. Втім, цей ніяк не вплинуло на мою прогулянку. Я встиг побачити все, що хотів і відправився на вокзал.

А там мене чекав "сюрприз". Поїзд затримувався, але довелося стояти на пероні, так як час очікування скоротили з 25 хвилин до 7. У результаті поїзд затримався майже на годину. А по шляху до Харкова постійно пропускав інші поїзди, тому на кінцеву станцію прибув о 13:00 замість 11. Але це вже деталі. На цьому поїздка на матч збірної України в Словаччину закінчилася. У понеділок, 12-го листопада, я поїхав, а в неділю, 18-го листопада, приїхав додому. Подорож вийшло довгим, утомливих, але дуже цікавим. Хіба що сам футбол розчарував. Але є враження, що у нашої збірної попереду світле майбутнє, а матч зі Словаччиною буде повчальним уроком не лише для Андрія Шевченка, але і для всіх футболістів.

Львів

Читайте також: Словацькі вболівальники: "Ми поставили Україну на місце"