Отдых в Украине

Отдыхайте с нами!

Відпочинок & Life - Блог відпочиваючих »Витязь

1. База відпочинку «Вільхова»
  2. селище Витязь
  3. бухти
  4. бухта Астаф'єва
  5. бухта Теляковского

Добрий день, мої дорогі читачі!
Сьогодні я вам розповім про найдивовижніший і майже незайманий людиною край: в затоці Посьета, бухті Витязь, на півострові Гамова розташувався маленький селище Витязь Приморський край, Хасанський район. Кажуть, на простих машинах туди не проїдеш, дорога вся з каменів складається, а краса місць невимовна! Як у казці :). Ми вирішили на власному досвіді перевірити, які з почутих міфів правда, а які ні.

Підготовка до відпустки. Сильно довго не шукали базу відпочинку на Витязі, знайома на роботі підказала телефончик. Вона кілька років поспіль їздила на цю базу і залишилася задоволена. Подзвонили ми в червні на цю базу, вибрали дати, які залишилися вільними, і стали чекати відпустки. Запропонували нам двомісний номер, без зручностей, з харчуванням. Ціна - 1000.0 руб. на добу з людини.

База відпочинку «Вільхова»

Базу відпочинку ледве знайшли. При в'їзді в селище Витязь побачили на дорозі покажчик маленький, який вказував кудись у гору, наліво. Спершу поїхали по нього, але дорога така скельна, що зупинилися в подиві. Поруч стояло якесь напівзруйновану будівлю, як згодом виявилося, це був колишній замок Янковського, споруда початку 19 століття!

Загалом, ми почали дзвонити господині. Тут ще сюрприз: Мегафон в Витязі НЕ берет! Тільки на березі в двох місцях і все! Загалом, півгодини ми бігали навкруги, поки знайшли цю базу. Вона все-таки виявилася вгору по дорозі, куди ми побоялися їхати. Дорога не фонтан ... Вся в бруківці.
Що сказати про базу: база закрита, зелена, тротуарчікі, є місця для парковки.

Що сказати про базу: база закрита, зелена, тротуарчікі, є місця для парковки

На території чотири великих дерев'яних корпусу, в двох живуть відпочиваючі, в інших - господарі. В одному корпусі на першому поверсі дві душові кабінки, два туалети, кухонна зона і зона відпочинку - з телевізором, піаніно, бібліотекою. Так само на першому поверсі розташовані два номера люкс - за 5.5 тис. Руб. , З туалетом, душем і холодильником. Кондиціонера, телевізора немає. Дорогувато, мені так здається. На другому поверсі розташовані номери без зручностей. У другому корпусі на першому поверсі їдальня, на другому - два двомісних номери з великою загальною верандою. Кімнати маленькі, стоїть ліжко двоспальне і шафа.

Кімнати маленькі, стоїть ліжко двоспальне і шафа

Так само на території розташована альтанка з мангалом і місце для куріння. В альтанку ми так і не потрапили, вона була окупована іншими відпочиваючим весь час. Що ще сказати .. вода гаряча в душі була завжди, готували добре, в їдальні чисто і охайно. Потер стоїть на кухні, чай, кава, хліб. Їсти можна в їдальні або на вулиці.

На території є великий батут для дітей.

В принципі все добре. Але щось не сподобалося нам .. в душі завжди вода на підлозі, яку розвозять по всьому будинку. Холодильник один загальний на всіх. В альтанку так і не потрапили. І сама турбаза знаходиться на горі, до берега треба спускатися по стежині. Я думала, що спускатися і підніматися по стежці до моря - це романтика). Нічого страшного з нами не станеться! Але виявилося не так то легко, після проведеного цілого дня на сонці, або якщо ходили на море в іншу бухту, потім піднятися в гору сто метрів-це большаааая проблема!)

селище Витязь

Селище дуже невеликий. Населення його складає близько 150! людина. На в'їзді бачили табличку «Школа», яка вела в якісь нетрі. Може вона покинута і є якась інша, не знаємо. Уздовж берега розташовані бази відпочинку і магазинчики. Тут же на березі є пірси для спуску човнів в море - дуже зручно. Багато баз відпочинку пропонують в прокат човни, катамарани, каяки. Ціни прийнятні. У магазинчиках не так все дорого, як нас лякали. В Андріївці однозначно дорожче ті ж краби, креветки, фрукти, овочі і навіть морозиво! Морозиво в Витязі ми кожен день купували в далекому магазинчику, на вагу. Рекомендую! Дуже смачне і недороге, різних видів. Завжди свіже).

бухти

бухта Витязь

Відразу скажу, купатися на березі самого селища не раджу. Вода там брудна, багато дрібних водоростей сухих. І вся ця муть підніматися моторами човнів, які спускають в море тут же. На березі стоїть табличка: смітити заборонено, багаття розводити, ставити палаткі- все заборонено. Морську траву щоранку збирають з берега. Народ з маленькими дітьми і відпочиваючі все ж тут купаються, якщо немає можливості сходити в інші бухти.
Якщо йти вліво по березі по камінню, можна дійти до покинутого дельфінарію (хв. 15 пішки). Кажуть, там раніше дресирували військових дельфінів. Але зараз все закинуто і зруйновано. Бігає чиясь собака попереду всіх, проводить екскурсії).

Дно в море тут цікавіше, можна поплавати з маскою і ластами, побачите морських зірок, їжаків, крабів, рибок різних. До речі, люди в ластах запливають в середину бухти Витязь, судячи з усього, там дрібно. Ще в бухті стоять покинуті, зруйновані водою і часом, кораблі. Чайки і баклани люблять посидіти на них, посушити крила.

бухта Астаф'єва

У перший раз ми вирішили поїхати на бухту Астаф'єва на своїй машині - Mitsubishi Outlander, 4wd як ніяк! Але потім дуже пошкодували. Реально їхали 5 км 1,5 години. Дорога йде спершу по лісі, по булижникам, розбитим коліях і так далі ... Потім піднімаєшся на самий вгору на кар'єр. Красотища внизу невимовна. Ззаду видно селище Витязь зі своєю бухтою, а попереду, під нами, красиві бухти і відкрите море! Дорога тут розходиться: наліво - до бухти Астаф'єва, праворуч вниз - до бухти Теляковского. Багато залишають тут машини і йдуть до бухти Теляковского пішки. Ну а ми поїхали на Астаф'єва на машині. Спершу цілком нічого дорога - їдеш по самому верху, по хребту. Колія місцями розмита, пісок всюди, але зустрічаються камені здорові, що стирчать із дороги. А ось в одному місці ми зупинилися взагалі. Крутий спуск метрів 10, а внизу камені. Ледве проїхали, щоб що-небудь не відірвати на машині. Загалом, ми доїхали тільки до першої бухти, де на пляжі камені, а не пісок. Далі їхати бажання не було. Накупалися ми там, назагаралісь і додому. Поверталися назад так само довго і важко.
Приїхали на базу, і нам сусіди порадили сходити пішки в наступний раз. Що ми і зробили на наступний день. Дорога пішки нас порадувала: йшли всього 30 хвилин, по затінку по лісі, краса! І прийшли на саму бухту Астаф'єва, де білий пісочок і блакитна вода). Вхід коштує 150 руб, дають квитанцію на якій написано: екскурсія на бухту Астаф'єва в заповідник (як-то так). Ми прийшли годин в 10, народу було небагато, вода тепла, пісок тоже.А ось годині о чотирьом народу стільки набралося! Купа ціла! З столиками, парасольками, пивом і т.д. Пісок став гарячим, а море стало вируючим (через відпочиваючих). Загалом, ми зібралися і пішли. Так, до речі ми там поплавали в масках, є гарне дно там, де водорості. Це в лівій частині бухти. Кажуть, на човнах та інших плавальних суднах туди не можна. Навіть на каяках. На матрацах можна). Ми потім ще пару раз ходили на цю бухту. Красива, що сказати!

бухта Теляковского

Окрилені тим, що пішки ходили на Астаф'єва і нам сподобалося, ми пішли пішки на бухту Теляковского. Ооооо ... йшли 1,5 години! Дорога звичайно гарна - йдемо по лісі, струмки біжать, пташки співають, жаби квакають, цвіркуни скрекочуть! І машини, які їздять туди-сюди, теж шваркает ... тільки дном по камінням: шкряб-шкряб ... А ми задоволені, ми йдемо пішки!). Машинку свою недоречно калічимо! Загалом, ми ледве доповзли до цієї бухти.
Місця, де можна розташуватися, трохи зовсім. Та й то заставлено машинами, які змогли сюди дістатися - в основному це Mitsubishi Delica, Toyota Prado, Lexsus 5-літрові, ну і їм подібні. Бачили ми звичайно і Toyota Prius, ну шкода її, що сказати.
Так ось про бухту. Берег весь складається з гальки, а саме море - з великих каменів. Настільки великих, що ми на них грілися, як русалки. Дно теж цікаве і глибоке, можна попірнати в масках з ластами, дуже цікаво. Є мідії, гребінці, зірки тощо. Гребінці звичайно ж порожні). Інше все живе! Їжаків - море !, так що ходити треба в ластах або тапках. Ліва частина цієї бухти закрита для відпочиваючих, хоча там такі види! Ех ...

Так, ну що ще розповісти про Витязь? Там дуже багато баз відпочинку: одні стоять прям на березі, мають свій пірс для спуску човнів. Інші стоять в глибині селища. Треті йдуть вгору по горбах, і там теж багато відпочиваючих. Є купа екскурсій: на машині або квадроциклі вас можуть відвезти в ті ж бухти за хорошу плату. Є прокат каяків, катамаранів. На березі є школа верхової їзди, відповідно є екскурсії на конях. Ми не встигли, але наступного разу обов'язково поїдемо!
І на закінчення скажу: проїхати на Витязь можна на будь-якій машині, головне обережно. Відпочинок там більше для людей активних, з маленькими дітьми без машини до бухт не дійдете, далеко. Але зате яка краса! Ну тепер ніби все розповіла).

Вам сподобався мій розповідь? Напишіть свої побажання в коментарях, і не забувайте підписатися на мій канал на youtube .
Наступний мій розповідь буде про Андріївку, сусіднє село, перед Витязем.

Так, ну що ще розповісти про Витязь?
Вам сподобався мій розповідь?