Отдых в Украине

Отдыхайте с нами!

Зальцбург, фортеця Хоензальцбург, музей Природи

26.05 (5 день) - Фортеця Хоензальцбург, музей Природи

Вранці перший встає Ігор. Мені ж хочеться спати, я не особливо виспалася. Знову похмуро і сиро на вулиці. Температура + 5..7'C. Це жахливо. Коли ж ми побачимо сонце? Йдемо на сніданок близько 8-10. Далі плануємо сходити в місто. На вулиці погода суха і прохолодна. Йдемо на зупинку, і їдемо в центр міста. Гуляємо по вузьких вуличках. Зайшли в храм, послухали і подивилися, як йде служба. Далі рухаємося в бік старовинного замку на горі. Сідаємо в вагончик, і нас піднімають на міні фунікулері по крутій горі вгору. Відразу потрапляємо на внутрішню територію старовинної фортеці Хоензальцбург.

Спочатку оглядаємося самостійно, потім йдемо в інформаційний центр, де дізнаємося, що відбудеться екскурсія в верхню частину фортеці через 10 хвилин. Речі здаємо в міні камеру зберігання, це наші парасольки, з якими ніяк не розлучається. Нам видають невеликий прилад - аудіогід російською мовою. Це зручно, я вішаю цю невелику коробочку на шию. Тепер з групою піднімаємося сходами нагору, і потрапляємо в велике приміщення. Це колишня стайня. Тепер тут на стінах висять картини Єпископів, які в різний час правили в цьому замку. Наступна невелика кімната тортур з різними інструментами для покарань. Гвинтовими сходами піднімаємося на саму верхню оглядовий майданчик. Це найвище місце цієї фортеці. Звідси, як на долоні проглядається все місто.

Потім спустилися по вузьких гвинтових сходах, пройшлися по вузьких коридорах, і спустилися знову на внутрішню площу замку. Нічого особливого в цій екскурсії не було. Внутрішніх житлових приміщень нам не показали. Мені цікавіша внутрішнє життя, яка була тут в той час. Тепер оглядаємо все самостійно. Тут є музей маріонеток середньовіччя. На стіні висять жахливі і страшні ляльки і маски з диявольськими посмішками. На екранах можна побачити перші лялькові вистави. Багато цікавого, але Ігор поспішав пообідати, і ми швидко пробіглися по музею. Мене здивувала в дальньому кутку могильна плита з написом. У центрі її виднілося маленьке і кругле віконечко, в якому горів червоне світло. Я намагалася за бічну ручку відкрити двері цієї плити, але у мене нічого не виходило. Тут допоміг Ігор, він смикнув сильніше дверку, і раптом знизу, з нізвідки з диким реготом вискочила «лялька-смерть». Це було несподівано і прикольно. Йдемо далі по території замку.
Нарешті ми знайшли кафе в середньовічному лицарському стилі. Тут дуже навіть затишно. На дерев'яних сидіннях вирізані символічні знаки - червоний лицарський хрест. Перед нашим столиком статуя лицаря в обладунках. Нас стінах світильники у вигляді факелів. Пообідали дуже смачно. Після обіду ще оглядаємо замок. В одному з музейних залів на екрані можна побачити, як віртуально змінюється замок-фортеця з самого раннього періоду, трансформуючись, кожні 100-150 років. Проект замку виконаний в 3Д програмі, і виглядав дуже реалістично. Обійшовши внутрішні дворики, виходимо іншою дорогою, яка по спіралі круто йде вниз.

Назустріч нам йшли туристи, стомлені важким підйомом. Ми навіть втомилися спускатися. День ставав більш світлий, місцями проглядало сонечко. Ще раз озираємося на покинуту фортецю, яка знизу здавалася неприступною.

Ще раз озираємося на покинуту фортецю, яка знизу здавалася неприступною

Тепер поспішаємо потрапити в інший музей. У нас сьогодні закінчувалася карта до 3 годин, що дає право безкоштовного проходу в Музей природи (Haus der Natur), який знаходився недалеко. Переходимо вузькими звивистими вуличками, і заходимо в величезний хол скляного будинку. Тут прохідна, і стоїть черга. Проходимо всередину. Народу дуже багато, особливо сімей з дітьми. Виявляється, це дуже затребуване туристичне місце. На першому поверсі проходимо в центральний зал. До нас доносяться страшні звуки доісторичних тварин. Ми зупиняємося перед величезним динозавром, виконаним з латексу в натуральну величину. Він немов зауважує нас і робить нахил голови з зубастою пащею, видаючи при цьому хиже гарчання.

Відчуваєш себе доісторичним людиною, який повинен боротися за своє існування. Динозаври виглядають дуже реалістично, тіло у них гнучке, шкіра зморшкувата бурого кольору. Далі в бічних коридорах йдуть експозиції і акваріуми з рибками. Рибки дуже різні, і незвичайні. Мені особливо сподобалися невеликі рибки розміром близько 5-6 см, з боку вони виглядали стовпчиками або паличками, плаваючими групою не горизонтально, а вертикально. Якщо придивитися до них, то можна побачити на їх тулубах напівпрозорі плавники, за допомогою яких вони пересуваються. Ще сподобалися морські водорості, і квіти. Це живі організми. Деякі з них дуже барвисті, що нагадують клубочки, або суцвіття. Інші з безліччю травинок-щупалець, ворушилися, рухаючись в струменях і водних потоках. Було так цікаво, а часу небагато. На другому поверсі пішли виставки мінералів, каменів, і зліпків первісних равликів, і іншої живності. Виявляється, в природі стільки цікавого, а ми не знаємо всього цього. По залах ходить багато людей цілими сім'ями, з маленькими дітьми. Іноді важко підійти до експозиції, яку дивляться інші. На третьому поверсі пішли експозиції на космічні теми. Є перші кабінки кораблів, де розміщувалися космонавти. На екранах моніторів показують природні явища, політ метеоритів вагою близько 300 кг. про те, як вони утворюються, як потрапляють в атмосферу нашої землі. Все це достовірно супроводжується зі звуками, гуркотом, і сильними вібраціями. У деяких коридорах були ігрові розваги для цікавих людей. Наприклад, на площині ми бачимо скляну поверхню розміром 30х30 см, торкнувшись її, з'являється ефект кругів води. Є цікаві експозиції, що показують рух води з гірських протоках з кольоровими каменями. Були тераріуми зі зміями і крокодилами. Стільки інформації, стільки народу, тим більше, що сьогодні воскресіння. Крім того, чим вище піднімаємося на поверх, стає душно. Після огляду змій, мені раптом стало недобре. Наче не вистачає повітря. Ігоря немає поруч, є заплутані лабіринти коридорів. Я в поспіху стала шукати вихід. Тут мені попався прохід на відкриту терасу. Виходжу туди, тут виходять курці, і пахне димом. Мені тут не легше. Може у мене впав тиск, подумала я. Піднялася на 4 поверх. Тут стоять крісла для сидіння. Посиділа трохи, мені вже не огляду. Тоді спустилася вниз, ближче до виходу. Дихати стало легше. Дзвоню Ігорю, він не чує. Я запанікувала, що мені робити, а якщо я впаду тут в непритомність, я навіть нікому пояснити не можу, що мені погано. Нарешті Ігор зателефонував мені, я відповіла коротко, що чекаю його внизу. Хвилин через 5 він спустився, і ми вийшли на вулицю. Тут волого, і звичайно краще. «, Напевно, в музеї погана вентиляція», аналізувала я свій стан в музеї.

«, Напевно, в музеї погана вентиляція», аналізувала я свій стан в музеї

Трохи пройшлися пішки вулицями, деякі з них вже нам знайомі. Проходимо через міст, на якому безліч замків на решітках під перилами. Потім на автобусі повертаємося. Наша карта закінчилася, але ми ще проїхали безкоштовно.

Відпочили в номери 2 години. Попросили принести нам в номер чайник, так, як їх там немає. Причина в тому, що туристи китайці варять в чайниках суп з пакетиків. Ну і ну! Іншим разом треба брати з собою кип'ятильник. Я із задоволенням попила чаю. Погода до вечора знову зіпсувалася, знову мрячить дощик, і холодно. Гуляти вже немає бажання. О 19 годині тільки пішли на вечерю. Після вечері будемо відпочивати в номері. Завтра у нас переїзд. За вікном вечоріє, і співають солов'ї.

далі: Санкт-Гільген

12 частина: Печери Koppenbrüller і Mammut
13 частина: Санкт-Гільген, канатна дорога
14 частина: Зальцбург і Мюнхен

Коли ж ми побачимо сонце?