Отдых в Украине

Отдыхайте с нами!

Дві країни за десять днів: Бостон - Вермонт - Канада - Andreev.org: фотощоденник подорожей

Перша частина розповіді про подорож по маршруту Бостон - Вермонт - Оттава, Канада.

зміст:

Частина 1-я: Бостон, Массачусетс
Частина 2-я : Вермонт - Оттава, Канада

Настав грудень 2001 року. Снігу не очікувалося, втім, це звичайна справа в наших краях. Але зима російській людині обов'язково потрібна. Як же обійтися без мокрих ніг, замерзлих щік, і тривалого депресивного стану? Ось за цими "радостями" і довелося нам їхати на північ. Підготовка до подорожі почалася задовго, в таких справах поспішати не можна, все потрібно прорахувати і зістикувати.

Маршрут був намічений наступний: Бостон, Массачусетс, де ми побували на зустрічі фідошники півтора роки тому, але крім, власне, фідошники нічого і не бачили. Тому хотілося заповнити прогалину. Потім, ми зібралися поїхати в Берлінгтон, Вермонт, відвідати Сергія і Олю, і познайомитися з новою американською громадянкою Дашенькой; ну і заодно на лижах покататися. І ближче до Нового Року відправитися в Канаду, де в Оттаві у нас намічався Новорічний збір старих друзів в гостинному домі Сергія і Олени. Це, так би мовити, ідеальний варіант, як воно вийшло насправді - про це і розповідь.

Іллі вдалося отримати на роботі 10 відпускних днів; мені подарували цілих два тижні. Через обмеження в часі, вирішили прискорити частину шляху, тобто відрізок Мемфіс-Бостон ми летіли на літаку. Квитки купували в інтернеті на сайті компанії North-West Airlines, а машину ризикнули замовити через аукціон priceline.com за допомогою його супутнього сайту biddingfortravel.com. Вийшло дуже дешево - $ 15 в день (агентство "Alamo").

Настав день від'їзду. Зізнатися, було страшнувато летіти на літаку після жахливих вересневих подій, але робити нічого. Ми з'явилися в аеропорт без квитків, тому що замовляли їх у електронному вигляді. Дуже зручно: в спеціальному автоматі вводиш свої дані, і після того, як тебе знайдуть в базі, квиток друкується. Менше шансів втратити. В аеропорту спостерігалися підвищені заходи безпеки, плюс подвоєне кількість сек'юріті. Перед посадкою в літак вони вибірково висмикували людей з черги і влаштовували огляд, включаючи поясні ремені і каблуки взуття. Нас пронесло. Пасажири були спокійні, але насторожені. Дісталися хороші місця на самому початку салону, тому ногам було вільно.

Переліт в Бостон тривав 3,5 години. На таких коротких рейсах годувати не годиться, тому давали легкі закуски і наскільки раз попити. Коли пролітали на Нью-Йорком, стюард звернув нашу увагу на Манхеттен внизу; вже стемніло, і тому далеко було видно яскраво освітлений простір, де до сих пір йшли рятувальні роботи.

Через півгодини ми вже підлітали до Бостону. Посадка була однією з найкрасивіших, які мені доводилося бачити: літак низько летів над затокою Массачусетс, і здавалося ще чуть-чуть, і ми приземлимося на воду. Нарешті, здався міжнародний аеропорт Logan, розташований на півострові, на якому височіла вежа управління польотами химерної форми. Ми м'яко приземлилися, і хвилин через 15 вже отримували свій багаж.

Наступний крок: потрібно було дістатися до Автоагенство "Alamo". Дуже зручно це робити на шатлі, ніж ми і скористалися. А в агентстві нас чекав типовий американський "диван" - Бьюїк срібного кольору і гігантських розмірів. Зануривши речі і отримавши карту доріг "як вибратися з аеропорту", ми поїхали в передмістя Бостона - Фремінгхем, де нас люб'язно погодилися дати притулок Саша і Оля Медведєвим.

Основна частина шляху пролягала по I-90 на захід. Але на цей інтерстейт ще потрібно було потрапити. Котрий рік в Бостоні ведуться розкопки Big Dig (закопують під землю частина доріг, що проходять по історичному центру міста), тому система знаків повинна бути заплутана. Але, всупереч очікуванням, ми жодного разу не збилися зі шляху, і через 40 хвилин в'їжджали у Фремінгхем.
Вечір пройшов в гостинному домі Саші і Олі за чаюванням (і не тільки :), обговоренням новин, і порівнянням життя на півдні і півночі. А на ранок починалася наша величезна ознайомча програма з Бостоном.

А на ранок починалася наша величезна ознайомча програма з Бостоном

Бостон. Хлопці порадили нам добиратися до Бостона на поїзді, а там ходити пішки або їздити на метро. Як виявилося, це був цінну пораду. Ціни на парковках просто немислимі за нашими поняттями ($ 20 в день), та й по незнайомих вулицях краще не блукати на машині, тим більше, що Бостон ідеально пристосований для піших прогулянок.

В цей день було заплановано відвідання міського парку Boston Common, прогулянка по Freedom Trail, відвідування Ново-англійського акваріума, і віддаленого району Бостона - Чарльзтаун.

Приїхали в Бостон на поїзді ($ 8), і через кілька хвилин вже були в парку Boston Common. Тут ми трохи погуляли, уражені величезною кількістю жирних білок, які зовсім не боялися людей, а навіть навпаки - приставали, вимагаючи їжі.

Далі, наш маршрут проходив по Тропе Свободи. Це 4-км шлях, присвячений пам'ятним місцям американської революції 1775 року. Стежка починалася від інфо-центру в парку і вела в його північну частину, звідки відкривався чудовий вид на Massachusetts State House, де після революції засіло новий уряд.

Потім стежка повертала на Park Street, на якій височіла церква, присвячена руху проти рабства. Ми проїхали далі і повернули на Tremont Street, її основною визначною пам'яткою є старе кладовище, засноване в 1660-му році, де поховані важливі для Бостона персони: Джон Хенкок, Поль Ревір, а також Семуель Адамс, відомий далеко за межами Массачусетса :)

Повернувши направо на School Street дійшли до першої громадської школи, а на розі вулиці розташовувався один з найстаріших книгарень США "Boston Globe store".

Далі, ми проїхали на центральну площу, і пішли з неї в бік Quincy Market. Цей популярний серед бостонців торговий комплекс названий на прізвище його творця. Погуляли по ринку, повдихалі спокусливих запахів, але встояли, і не стали нічого купувати.

Наш шлях лежав в північну частину Бостона, до акваріума. Він розташований в гавані і являє собою 4-поверхову ємність, заповнену водою.

Навколо акваріума, по спіралі прокладені доріжки, по яких ходять відвідувачі. Також внизу є басейн, де живуть кілька видів пінгвінів: африканські, пінгвіни-стрибуни і сині.

Народу дуже багато, спостерігався навіть ажіотаж. Мабуть, це заклад настільки розкручена, що всі переконані в його унікальності. Хоча в Теннесі, в місті Чаттануга, є набагато краще зроблений акваріум, і кількість риб і інших водних мешканців там незрівнянно більше. Тому, не дуже вражені місцевим акваріумом, ми його покинули і попрямували обідати.

Хлопці дуже радили ресторан "Legal seafood", прямо навпроти акваріума. Зазвичай, в мережеві ресторани ми уникаємо ходити, але тут пішли раді, і не дарма. Вважається, що Бостонська кухня інтернаціональна, вже дуже багато вихідців з різних країн тут осіло. Наприклад, Ірландія подарувала яловичину з вареною кукурудзою і картоплею, а Італія - ​​макарони. Але краще за всіх звичайно clam chowder - кремовий суп, який містить шматочки порізаних крабів і картоплі. Також популярні інші види chowders (кукурудзяний, рибний), але на мій погляд крабовий краще за всіх. Я його навіть замовила 2 рази :)
З десертів пропонують pancakes, Indian pudding і pumpkin pies. Окрема розмова про спиртне. Здавалося, що в будь-якому ресторані є своя пивоварня. Скрізь продається пиво Sam Adams, а також місцеве вино Sakonnet. З безалкогольних користується попитом напій під назвою frappe - суміш морозива з молоком, молочний коктейль по-нашому. Підкріпившись в ресторані (до речі, і сервіс був хороший), вирушили зганяти наеденних калорії.

Наш шлях в Чарльзтаун проходив по набережній вздовж Commercial Street. Прибережний район раніше був першим передмістям Бостона, і дуже важливим, тому що вантажні судна з товарами приходили саме сюди. До речі, тут вважали за краще селитися і емігранти з Європи, цим пояснюється велика кількість італійських кафе. Поступово ми дійшли до Charlestown bridge, який вів на північний берег річки Чарльза. Під мостом в цей час проходила сходка бомжів, вони стояли навколо бочок, в яких горів вогонь, грілися, і попивали спиртне з маленьких пляшечок. Ми не були запрошені на це свято життя, тому поспішили далі, до монументу Bunker Hill.

На місці, де спорудять пам'ятник, в 1775 році проходила кривава бійня англійців з американцями. Американців, які захищали пагорб, було на порядок менше, але завдяки чудовому розташуванню на вершині, звідки все проглядалося і прострілює, вони виграли битву, і затримали британців до приходу сил Дж. Вашингтона. На честь цієї знаменної події на пагорбі споруджений 67-метровий гранітний обеліск. Усередині немає ліфта, потрібно подолати 294 сходинки (вони пронумеровані через кожні десять, щоб легше було йти). Нагородою буде прекрасний вид з вершини на гавань і Чарльзтаун.

Ми вже дуже втомилися, та й темніти починало, зворотний шлях пішки зовсім радував, тому вирішили їхати на метро. Бостонське метро - найстаріше в США, жетон $ 1, схема досить зрозуміла, лінії розрізняються по квітам. Метро сильно програє по красі пітерському, а тим більше московським. Та й назва "метро" тут не зовсім доречно, тому що поїзд більшу частину шляху їхав по поверхні. Швидше, це комбінація поїздів метро і трамваїв.

Таким чином, дісталися до залізничної станції. До поїзда на Фремінгхем залишалося ще півгодини, тому вирішили перекусити в прилеглому кафе. За 10 хвилин до відходу поїзда ми попрямували на вокзал, і перед самою відправкою я раптом відчула, що йти мені якось легко і незвично. Виявилося, що я забула в тому кафе сумочку, де було все нажите непосильною працею: паспорт, ін. Документи, кредитки, ключі від машин і вдома ... Загалом, тут у мене стався б інфаркт, якби не Ілля, який тут же вискочив з вагона, і кинувся з усіх ніг в кафе. За хвилину до відходу поїзда, він з'явився в дверях в абсолютно неосудному стані, але з моєї сумочкою в руках!

Коли він оговтався, розповів, що сумочку знайшла компанія хлопців, що сиділи з нами за сусіднім столиком, і віддали менеджеру. Ну а коли Ілля "влетів" туди, все відразу стало зрозуміло. Він навіть хотів дати менеджеру двадцятку, але той навідріз відмовився. Пізніше, ми вже подумали, що треба було замовити пива для всієї компанії, але "поїзд пішов". І до сих пір для мене є загадкою: ну як так можна бігати ?! Я б за цей час і в одну сторону не встигла. Загалом, добре все, що добре закінчується.
Сповнені вдячністю до жителів Бостона (а може це теж туристи були), ми спробували заспокоїтися до прибуття в Фремінгхем. Після вечора в хорошій компанії пора було і відпочивати, щоб вранці продовжити своє знайомство з Бостоном.

На цей день у нас було заплановано відвідування Бостонського Китайського кварталу, Trinity Church, Вежі John Hancock, Museum of Fine Arts, а також прогулянка по Newbury Street, де розташовані фешенебельні бутіки, галереї і красиві ресторани.
Спочатку вирушили побродити по Chinatown. Він є третім за величиною на території США після Нью-Йоркського і Сан-францисского. В Китайський квартал вели Ворота Щастя, і відразу ж з'явилася велика кількість східних людей. Цікаво, що навіть телефонні будки мали вигляд пагод.

Перша хвиля китайської еміграції нахлинула на Бостон в 1870-му році. Більшість тих людей були малоосвіченими, і працювали на взуттєвих фабриках. Бостонська китайська колонія повністю сформувалася до середини 19-го століття (не без допомоги вихідців з інших азіатських країн: Лаосу, Кореї, Таїланду і Камбоджі), і налічує зараз 8 тисяч осіб. Дуже цікавий район, всі написи дубльовані по-китайськи, по вулицях розносяться специфічний запахи східної кухні. Тут також знаходиться величезна кількість пекарень, і чомусь аптек.

Побродивши кілька годин по китайському кварталу, вирушили далі знайомитися з Бостоном. Наш шлях лежав до Trinity Church. Уже котрий рік, ця будівля входить в 10-ку найбільш красивих будівель Америки. І не дивно. Дуже нагадує російські церкви, а не американські баптистські коробки, розміром з футбольне поле. Церква була побудована в 1877 році під керівництвом архітектора Henry Hobson Richardson'a. У нішах біля головного входу розташовані скульптурні фігури. Увійшовши до церкви, погляд відразу притягують 7 вікон, що знаходяться під куполом, і розповідають про життя Христа.

Побродивши по церкви, і зробивши кілька фотографій, відправилися до хмарочосу John Hancock Tower, який височів поруч, через дорогу. Цей хмарочос є найвищою будівлею в Новій Англії (висота 226 метрів), з дзеркальними гранями, в яких відбивається все лежить навколо. До речі, улюблений трюк фотографів: зробити знімок JH Tower в гранях якої відбивалася б Церква Св. Трійці.

Коли будівля ще тільки будувалося, трапилася трагедія: всі 65 вікон, вагою близько тонни, звалилися на землю. Збиток був оцінений в $ 7 млн. Але, на щастя, це все сталося до того, як хмарочос був заселений. На 60-му поверсі розташовується оглядовий майданчик, з якого відкривається прекрасний вид на Бостон. Ось туди-то ми і прямували, але не пішли і далі першого поверху, де шляху опинилася охорона і повідала, що хмарочос для відвідувань закритий у зв'язку з можливими терористичними актами. Облом. Але нічого не поробиш.

Щоб підбадьоритися, поїхали на метро в Музей Прекрасних Мистецтв. Музей був відкритий в 19-м столітті, і на даний момент налічує близько 50 тисяч експонатів. Основні колекції присвячені мистецтву країн Африки, Океанії, древньої Америки, а також тут знаходиться велика колекція музичних інструментів. Дуже сподобалася картинна галерея художників 16-20 століть: Рембрандт, Ель Греко, Рубенс, Едуард Мане, Едгар Дега та ін. Також, вразила виставка давньоєгипетських скульптур і виробів.

Періодично в музей приїжджають тимчасові виставки, і на цей раз вона була присвячена гламурної фотографії. У зв'язку з нашим божевіллям цим видом мистецтва, ми не могли пропустити таку подію. Виставка залишила після себе спірні відчуття: начебто сподобалося, а з іншого боку - не все було зрозуміло. Але то ли еще будет - ми не знали, ЩО нас чекає в Канаді, в музеї сучасної фотографії, але я забігаю вперед. Таким чином, присвятивши музею кілька годин, чого на жаль, мало, ми вирушили знову в центр Бостона на вулицю Newbury Street.

Відразу кинулося в очі велика кількість модно одягнених красивих людей: чоловіка в довгих кашемірових пальто, жінки в високих шкіряних чоботях на шпильках з сумочками химерних форм (трьох- і п'ятикутних). На цій вулиці розташовуються бутики широко відомих фірм і дизайнерів: Армані, Ріккарді, Версаче, DKNY, Едді Бауер, Патагонія. Ну хоч деякі в цій країні вміють одягатися :)

Просто так витріщатися на красивих людей було не дуже зручно, тому вирішили засісти в італійському кафе, і підглядати через скло. Сервіс, кава і тістечка були вище всяких похвал! Пили подвійний еспресо в маленьких порцелянових чашечках, в прикуску з тірамісу - смакота! Дуже рекомендую місце, але підозрюю, що на Newbury Street таких багато. Назва забула, перед входом вивішений італійський прапор, навпаки - магазин модельної італійського взуття.

Уже настав вечір, вулиці були підсвічені красивими різдвяними вогниками. Пора було повертатися. Перед від'їздом заглянули в великий магазин іграшок Schwarz store, на вході в який височів величезних розмірів плюшевий ведмідь з дитячими кубиками. Дуже хороший магазин, і вибір там відмінний. Так і завершився наш другий день в Бостоні.

На наступний день було заплановано відправлення в Вермонт. Але з ранку ми вирішили заглянути в Кембридж, подивитися всесвітньо відомий Гарвардський Університет. Він був заснований в 1638 році на гроші священика Джона Гарварда, який також заповідав усі свої книги цього закладу. Університет є найстарішим в США, і найбільш престижним. В кампус входить близько 400 будівель, серед яких є кілька музеїв і церков.

У цей день вони були закриті, тому ми просто гуляли по території університету, уражені його розмірами. Періодично зустрічалися студенти, але частіше - туристи з фотоапаратами. Погулявши близько години і перекусивши в студентському кафе, ми забралися в наш безрозмірний Бьюїк і поїхали в Вермонт.

Частина 1-я | Частина 2-я

Катерина Андрєєва.
Мемфіс, Теннесі - Бостон - Вермонт - Оттава
Грудень, 2001 - січень, 2002

фотографії:

Related

Як же обійтися без мокрих ніг, замерзлих щік, і тривалого депресивного стану?
І до сих пір для мене є загадкою: ну як так можна бігати ?