Отдых в Украине

Отдыхайте с нами!

Греція-Німеччина 2015

1. Весна 2015. Май. Готелі заброньовані. Літо 2015 червень, довідки отримані, документи на візи віддані...
  2. Відпустка 2012. Хорватія Дані з відеореєстратора
  3. Поїздка на полювання
  4. Відпустка відбувся.
Весна 2015. Май. Готелі заброньовані.
Літо 2015 червень, довідки отримані, документи на візи віддані і Візи отримані.

Маршрут до Греції стандартний для нас, а от назад зазвичай змінюється з року в рік, в цей раз плани були проїхати через Австрію, Німеччину, в Леголенд, в Берлін і додому.

Країна дата готель Росія 05.07.2015 Польща Hotel Miły Словаччина 06.07.2015 Угорщина Accommodation Elegance Сербія 07.07.2015 Греція Rodon Garden 25.07.2015 Хорватія Vila Sunce Morovic 26.07.2015 Австрія Gasthaus Luggwirt 27.07.2015 Німеччина Ferienwohnung Sabine 28.07.2015 Німеччина Ferienwohnung Sabine 29.07 .2015 Німеччина Ferienwohnung Sabine 30.07.2015 Німеччина Holiday Inn Express Berlin City Centre West 31.07.2015 Німеччина Holiday Inn Express Berlin City Centre West 01.08.2015 Польща Mieszkanie w Bialymstoku 02.08.2015 Росія

Попередній план, що вище в реальності лише злегка підлаштовано і маршрут навіть пройшов через Італію

• По дорозі до Греції, маршрут по Словаччині був прокладений лівіше (на схід від) звичайного шляху, тим самим не платили за віньєтку, відвідали виноробні в районі Токай
  • В Австрії був знову дощ, тому ми проїхали по високогірній дорозі Накальмштрассе і потім через Лінц в Італію і вже через Інсбрук заїхали в Німеччину. Зробили все вірно, відео подтвердіт- сонячна погода і тепло.
  • Третє відмінність-скоротили число днів в Баварії, і ночували в Тюрінгії, подивилися Веймар, Бухенвальд, Вартбург, Хемельн і заїхали в місто де народився Мюнхаузен- Боденвердер.

Підсумковий маршрут вийшов такий (забув Вартбург додати) і підсумкове відстань пройдене нами склало 8944 км

Написати звіт важко, це і велика кількість вражень і велика кількість фото і відеоматеріали, Навіть невеликий сімейний фільм за прикидками тягне на більш ніж 2 ч. Тому буде короткий звіт, і дуже багато буде НЕ доказали.

За традицією в поїздці використовую відеореєстратор і в міру обробки буду викладати ділянки доріг у себе на каналі в плейлисті Подорож 2015

Цього разу ми везжалі на 2 тижні раніше і основною відмінністю було-виїзд в ТСК, таким чином по Європі ми їхали в будні дні. Відразу скажу нам сподобалося. Відчуття було, що легше далася дорога, машин поменше, переходи кордонів. Але звичайно дуже багато ремонтів, але на практиці затримок істотних не було. Тобто на прикладі 2014 року, тоді ми потрапляли на кордонах і на пп оплати в затяжні затори і в районі Будапешта в щільному потоці втратили час, а в цей раз як раз було відчуття, що їдемо в вихідний день.

Як тільки перетнули кордон Польщі, відразу ж заробив трафік і сервіси TomTom. Тому по дорозі я вже отримував інформацію про ремонти і заторах. Якраз в перший раз мені це допомогло при під'їзді до першої зупинки в Кросно. Там йде великий ремонт дороги і навігатор врахував це і запропонував відразу дорогу з об'їздом. Відчуття було що їдемо якими то дачними доріжками, по суті односторонніми. Але то що пробку об'їхали, це точно..С ранку заїхали в Бедронка і закупили їжі на день, в основному вкусняшкі..В Словаччини при в'їзді в країну навігатор видав мені затримку за основним маршрутом понад 25 хв. Я зробив пошук аьтернатівних і вибрав за часом можна порівняти з першим, але зате це нова дорога, та ще й через винні краю Токай. Чим і вирішили скористатися, заехалів Угорщини в містечко з виноробнею. Там подегустувати і купили пляшку Токайського вина.

Інша дорога, включаючи переходи була схожа по минулим поїздкам, лише трохи швидше. Цього разу ми відмовилися від заїздів на обід куди-небудь в городки, а скористалися рестораном на трасі. Там був шведський стіл і кожен поїв що хоче. У Сербії, вже в Ніші проїжджали повз гіпермаркету Темпо, куди і звернув. Поки дітки спали в машині, ми бисро збігали і закупили їжі на наступний день. Теж в основному ласощі. Оскільки розрахунковий час прибуття було в 16-17 годин, ми теж вирішили не затримуватися на обід. Дорога була вдала, затримок не було. Так що при приїзді на місце відразу заїхали в супермаркет купили кавун і продуктів. Ліда зробила обід, ми поїли добре і пішли купатися. А після купання у нас був традиційний кавун.

Ми жили на море 18 днів. Звичайно в основному завдання було накупати дітей. Дні різні і море різний, навіть дощик був. Як завжди погоріли, позначається втрата пильності.

В Сарті в той же час були наші друзі. З ними ми з'їздили на екскурсію на Афон. Точніше на кораблику поруч.

Також зустрілися ще з нашими друзями, які жили на Касандра (ми на Ситонії) на «нейтральній» території. Їздили в Петралони, в печеру, А потім до них в Афітос. Де купувалися і вечеряли в непоганому ресторанчику. Вечірня дорога назад була близько 120 км по нічній гірській дорозі, для мого задоволення.

Ще з'їздили самостійно в печеру Алістратов . Вона нам дуже сподобалася, особливо в порівнянні з попередньою Петралонской. Після чого заїхали в Філіппи, подивилися на руїни, поруч поситили храм Св. Лідії. Він побудований на місці, де Петро хрестив першу жінку Лідію.

Після обіду в місцевому ресторанчику, де на наше запитання Чікен? нам покивали головою і принесли ЦЕЛУЮ курку. З'їли всю Ми наїлися від пуза. Ще були сардини, теж з'їли. Так було смачно. Після такого обіду поїхали в Кавала. Там погуляли по фортеці, хотіли поїсти, але так і не сподобалося нічого, та ще обід давав про себе знати. Тому вирішили їхати додому.

Ще до нас в Сарті приїжджали друзі з візитом у відповідь на день народження Михайла. Якраз в цей день приїхали в Сарті ще друзі. Компанія була велика, перекусили, скуповувалися, послухали свіжі новини про кризу в Греції, і вечеряли в ресторанчику великою компанією.

Дні пролетіли, пора додому. Перший день переїзду був до кордону з Хорватією. Забавно було на кордоні з Грецією. Ми просто проїхали, не зупиняючись. Я пам'ятаю, що штампи про перетин зони ЄС нам потрібні, залишив машину на стоянці і пішов просити їх поставити. А потік все йшов. Пізніше через місяці забавно дивитися новини про біженців та як вони так проходять.

Містечко в Сербії -Моровіч. Приїхали, а до горизонту хмари, температура близько 20 ° С, прохолодно. Поруч річка, запах відповідний. Після моря в цьому своя принадність. Повечеряти пішли в ресторанчик на іншій стороні річки, поки йшли туди почався дощ, я швидко повернувся за машиною. У ресторані поїли рибних страв з сома. Було дуже смачно, але багато і не доїли, смажені шматки риби завернули в фольгу і забрали з собою, вранці на сніданок ці шматочки рибки були з'їдені моментально. З ресторатором спілкувалися через Гугл перекладач.

На наступний день на граніцес Хорватією виникла єдина заминка, чому то митники попросив почекати, почекавши хвилин 5 він потім запитав Туристи? lf і віддав паспорта. За цей час спостерігав як шмонають багато машин в зворотну сторону (як раз потік турків). Все таки добре що ми приїхали до потоку.

По дорозі погода була похмура і іноді йшли дощі, Але все одно досить гарні краєвиди зустрічалися. У Загребі заїхали в торговий центр, там закупили продуктів і смачненького на дорогу, а потім і поїли в фаст фудніце. Перехід кордону Словенія- Австрія був не за основним маршрути (там були труднощі, та й пам'ятаю тонель коштував дорого), тому поїхали іншою дорогою і не пошкодували. Словенська частина-хмари, дощ, потім тонель, посередині тонеля межа Австрії, виезжаем- сонце, хмари і .. тепло! Добралися до місця добре, було світло ще і ми пішли погуляти по околицях, В результаті ми ще й перекусили ягодами, суницею і малиною. На вечерю прийшли з апетитом і добре поїли. Господарі, точніше ті хто працював виявилися з Угорщини, я їм показав записи дороги по Угорщині, їм було приємно. А потім скористався їх добротою і роздрукував квитки в Леголенд (онлайн давав знижку)

Вранці поснідали, розплатилися карткою, хоча в букінгу писали, що тільки готівку. Загалом гарне містечко. Як завжди в госініцах на вході набрали флаєрів та буклетів пам'яток. Виявилося, що поруч з нами високогірна дорога Ноккальм . Поїхали, дощу не було, точніше він був невеликий і не завжди. Ми в плащах погуляли в панорамних точках.

Ми в плащах погуляли в панорамних точках

Після переїзду перевалів ми потрапили в сильний дощ. Судячи за даними інтернет, що я дивився з ранку, така погода, холодна і з дощами була на всьому протязі маршруту по Австрії до Зальцбурга. А ось в'їзд в Австрію з півдня, з Італії і на Інсбрук обіцяв 27 і сонце. Тому ми розвернулися на південь і поїхали на Лінц і Больцано. Як і очікувалося, тільки ми повернули на западв долину на Лінц дощ пропав, вершини гір тільки були приховані хмарами, але світило сонце. В дорозі зупинилися і пообідали в якомусь містечку, поїли морозива. Далі дорога була швидка, все таки будні і не широка дорога. Рух в Італії було щільне, але після виїзду на магістралі, поїхали зі свистом.

Дуже красивий вид на долину і Інсбрук. В'їжджали в Німеччину теж по місцевим доріжках, ми хотіли подивитися Міттенвальд. Оскільки ми туди дісталися годині о 18-19, то вже погуляли на заході і заодно поїли млинців. Містечко красиве і на майбутнє треба сюди 1-2 дня, там багато піших маршрутів серед скель і каньйонів річок.

В місце ночівлі їхали по темряві, по навігатору. Приїхали, село, темрява, будинки однакові білі триповерхові. довелося дзвонити господині, а на годиннику було 23-24 години. Але нас заселили. Апартаменти були найбільшими, з тих де ми жили. Ми тут планували спочатку 3 ночі, але в Австрії я коли планував Леголенд дивився прогноз погоди і виходило, що на півдні Німеччини йшла смуга дощів. Тому вирішив після Леголенда їхати далі на північ. Леголенд- з ранку було прохолодно, але в перебігу дня навіть було тепло. Не скрізь каталися, але закупили конструкторів і головне, на фабриці на вагу деталей, що дітям потрібні.

На наступний день після Леголенда, ночівлю я запланував в Веймарі. По дорозі заїхали в Ротенбург-об-дер-Таубер . Старовинне місто, погуляли по вуличках під дощем, зайшли поїсти в ресторан Ейзенхут . Страви були незвичайні і оформлення дуже колоритне. Далі дорога була по автобану, але тому що дуже багато ремонтів, найчастіше їхали тільки в один ряд, мінімум 80 км / год. Так добралися до Веймара. Там пішли пішки в центр міста, погуляли по вуличках. Виглядав місто пустельним, то чи будні, то чи вже вечір. Ми також не знайшли місця, де перекусити, повернулися в хостел і по дорозі зайшли в супермаркет, де купили їжі. Поїли прямо в номері.

На ранок план був езать відразу в фортеця Вартбург (Айхен), але виїжджаючи з Веймара навколо кидалися покажчики на Бухенвальд. думки металися і ми все таки вирішили заїхати. Пройшли до табору, подивилися карцер. До печей не пішли. Все таки в цей день планували багато проїхати, а територія велика і загальне враження було получено.Не скажу нового-такі місця ТРЕБА відвідувати, Вони дають зрозуміти масштаб. Це подібно до гір, а то й бувати в них а слухати розповіді, все одно не зрозуміти. Так і тут.

У замок Ватрбург приїхали, купили тур на час найближчим, виявилася німецька група, в результаті для Егорки був урок німецької, ми ж по друкованому гіду російською читали. Після Ватрбурга поїхали в Боденвердер- місто батьківщина барона Мюнхаузена. По дорозі зустрічалися фрутарні, зупинилися, купили черешні, кажуть місцева. Звичайно не така соковита як в Греції, але теж приємно. Ми приїхали в 17, і музей виявився закритий (як і всюди в Німеччині це після Східної Європи відразу кидається в очі), але ми напросилися подивитися експозицію самі. Після чого вийшли, а працівники музею дізналися що ми з Росії і навіть поспілкувалися з нами.

Наступним в цей день і останнім був Мамельн. Городок відомий легендою про щуролова з Хамельн що повів усіх дітей після того як з ним не розплатилися за знищення щурів. Гуляли теж в напівпорожньому містечку, все закрито і навіть ресторани. Знайшли італійський, де було все (може навіть і суші були) перекусили, а адже попереду у нас Берлін, а до нього ще близько 300 км

До Берліна приїхали пізно. Я висадив наших, послав оформлятися в Holiday Inn Express Berlin City Centre-West, а сам поїхав шукати місце для парковки. Потім прийшов на ресепшен, мої на диванчику, питаю в чому справа? не оформляють без оплати! І це БЕРЛІН! НІМЕЧЧИНА! БРОНЬ! Букінг! Ну ладно, йду оплатіть- не проходить карта, жодна.! Говорят- платите налом, У мене не вистачає, йду до банкомату і знімаю 200 Євро з рахунку в ЄВРО! Банкомат задає питання що то люб'язно про рублі і убобство, я мабуть відповів ТАК. 200 Євро я отримав, але потім виявилося що з мене списали ще 20 за конвертації і ще комісія банку за знімання. А прийшов на ресепшен- дивлюся, там у кого про теж проблема з оплатою по карті, вони все перепідключили і чергова спроба оплатити по карті виявилася успішною. Не знаю скільки, але від півгодини моїх тримали сонних в холі. НЕ сподобалося мені таке ставлення. Сам готель не поганий і сніданки були хороші, АЛЕ народу повно і слід не спати довго, а то з'їдять всі або місць не буде, мало столів на 4-х.

Сам Берлін покаталися на автобусі червоному, На Олександр плац пострибали на гумках, перекусили сосисками, потім від Істсайдской галереї уздовж стіни до Рейхстагу По дорозі поїли в ресторанчику Геріхцлаубе . Після Рейхстагу, через парк Тіргартен, там на дитячому майданчику пограли, зустріли їжачка.

Виїхали з ранку з Берліна, по шляху вже в Польщі поїли в пансіоні, ну і дісталися до Білостока, після заселення в квартиру, сходили в Бедронка і закупили їжі на вечерю і на наступний день. Увечері поїли, подивилися телевізор і лягли. Переїзд кордону з Белоросіей був кумедний. Мені в обличчя світило Сонце і я не бачив знаків і сигналів, в результаті я їхав вперед, повертався і потім знову після сигналу. У братів я поїхав БЕЗ дозволу, хоча шлагбаум відкрили. Це все було досить нерозумно, особливо після стількох кордонів, що ми перетнули. Але формальності пройшли, попереду кілька годин дороги, майже відразу в лісах зустріли ягідників, купили чорниці відро. По дорозі зупинилися і поїли польські продукти, що вчора брали. А вже в 17 були на місці і харчувалися домашньою їжею.

Відпустка 2013. Цікаве по дорозі

Grossglockner High Alpine Road - YouTube

Відпустка 2012. Хорватія Дані з відеореєстратора

Макс - 2я експедиція в Карелію

Поїздка на полювання

Макс- Чергова рибальська експедиція в Карелію 2011

Відпустка відбувся.

План подорожі 2011

Після обіду в місцевому ресторанчику, де на наше запитання Чікен?
Потім прийшов на ресепшен, мої на диванчику, питаю в чому справа?