Отдых в Украине

Отдыхайте с нами!

Крит! Август 2010 року!

У Греції я зібралася в третій раз. На цей раз вибір припав на острів Крит. (Два попередні рази були присвячені Аттиці).
У Греції я зібралася в третій раз

Херсоніссос - населений пункт, що складається з двох вулиць: одна - Мейн Стріт, на якій розташовуються готелі і магазини (половина з російськими назвами), друга - набережна. У 28 кілометрах від столиці острова Іракліон, куди ми прилетіли пізно вночі. Боїнг, повний Омську туристами, прибув майже без затримки рейсу. О 4 ранку нас доставили в готель. «Голден Біч» зустрів нас без жодного настрою заселити нас вмить. В результаті 5 осіб з Омськ спали в холі на першому поверсі до сніданку. Через чотири години, нам дали номер з видом на (ні, не на море) будівництво. Найголовніше - працював кондиціонер і не було тарганів.
Трохи про готель. "Голден Біч", "Золотий пляж", ну, ви зрозуміли, пляж насправді зовсім не золотий, але вода була відносно чиста, пакети не плавали; лежаки завжди вільні були. Готель три з плюсом зірки. Бар, ресторан, міні-басейн на даху, ресторан-їдальня - все, як завжди. Плюс більярд за додаткову плату.
Басейн на даху. Була там лише раз, басейн сам по собі дуже невеликий. Але мене налякали скажені німецькі підлітки, які плавали у воді. Трохи про пляжі: всі пляжі Криту муніципальні, так що можна сміливо топати куди душа забажає без побоювань, що вас виженуть з території пляжу чужого готелю. Ресторан: перше, що кидається в очі при вході, це напис тільки російською: ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ ВИНОСИТИ ЄдУ!
Годують смачно, як і належить грекам. Правда, якщо ви спокушені п'ятірками в Туреччині або Єгипті, різноманітності в їжі не знайдете. Так як я не спокушала себе Туреччиною, я їла з апетитом майже завжди. І я ніколи так не сумувала з російської борщу і ковбасі ..

Внизу-бар, який працює з 10 до 22 годин. З фіолетовим браслетом можна обпитися колою, водою, пивом і багато ще чого.
Перший час здавалося, що росіян в готелі ой, як багато. Писали на форумах, що готель молодіжний. Можливо, він був молодіжним, коли ми заїхали. А потім якось все більше стали помічати сімейні пари, з дітьми і без. Досить було італійців і німців, а в останні наші дні заїхала група туристів з Ізраїлю і Японії.
У перший вечір пішли гуляти на Стар Біч (тусовочний готель в 10 хвилинах від нашого). Там проводилася Біла вечірка. Куди ми не потрапили, бо навіщо такі вечірки, де один вхід коштує 30 євро. Що не дуже зрозуміло, чуваки з барів, клубів дізнавалися в нас росіян, навіть якщо ми йшли мовчки, і закликали до себе російською.
На наступний вечір йдемо екскурсом на Бар-стріт, де знаходиться купа клубів. Зайшли в Біо-Біо, вийшли. Зайшли в Нью-Йорк, вийшли. Зайшли в Матрикс, вийшли. Зайшли ще кудись, я чогось сказала, що узо - це солодка горілка 12-градусна. Загалом, не пийте узо зопалу. (Там все 40, і вона не солодка, а пахне таблетками). Особливо, якщо перед ним ви перекинули скільки-то там коктейлів. На наступний ранок потрібно було ловити позитив в найбільшому аквапарку Греції, що власне ми і зробили. Дитяча радість не знала меж. Поки мій фотокамера не облили водою.
Внизу-бар, який працює з 10 до 22 годин
День третій. Екскурсія на острів Санторіні.

Мене розбудили о 5 ранку, так як автобус заїжджав за нами ще до світанку.
Санторіні - архіпелаг з 5 островів. Нас доставили до острова Фіра. Фіра - острів вулканічного походження в Егейському морі. Жили вони не тужили, та в 1640 році до н.е. (за одним джерелом) відбулося виверження вулкана (до 7 балів за шкалою вивержень), який знаходився в центрі острова. В результаті виверження величезна хвиля, висота якої сягала від 100 до 200 м, обрушилася на північне узбережжя Криту. Наслідком цунамі став захід мінойської цивілізації. В останній раз вулкан прокинувся в 1956 році. Взагалі він вважається чинним, але вулканологи можуть передбачити можливе виверження. Температура взимку на острові 13-19 градусів.
Столиця Фіри - місто Фіра з населенням близько 1500 чоловік. Острів сам по собі невеликий (площа становить 76 кв.км., протяжність берегової лінії - 70 км.), Ми бродили по одному з найбільших населених пунктів - Ія.
Мене розбудили о 5 ранку, так як автобус заїжджав за нами ще до світанку

Тут знаходиться щось типу «фортеці любові»: сідаєш на камінь цієї фортеці і згадавши бажання. дурниці :)

Ще в Ії купа таверн, лавок, де нам пропонували фісташки, горіхи в засмаженому цукрі і знамените вино, яке п'є сам Папа Римський на Великдень. Вони зовсім не додають туди цукор. Клімат на острові такий, що ніяких грибків та іншої живої дурниці, типу цвілі.
Чим живе місцеве населення. Туризм - так, але це не єдине заняття остров'ян. Вони вирощують помідори-чері, яких ніде більше не вирощують. Вирощують виноград, його тут, як у нас бур'яну, багато. З 25 кілограм в'яленого винограду отримують 1 літр вина. Також зростають баклажани і фісташки.
Деякі факти про острів:
-Тут розташовані готелі п'ять, шість і сім зірок, вартість проживання в яких в середньому 400-600 євро / добу.
-Вартість нерухомості на острові: 24-54 тисячі євро / кв.м.
-Ще примітно те, що в місцевому госпіталі немає хірургічного та пологового відділень. Так що якщо раптом комусь закортить народити, то доведеться бігти на вертоліт і летіти на Крит або на материк.
-На острові немає вузів.
-Як вони будують. З місцевих будівельних матеріалів в наявності є тільки пемза, білий і чорний камінь. Пемзу, до речі, возили звідси для будівництва Суецького каналу. При великому бажанні тиранська грунт може замінювати цемент. І як вони будують?
-У них немає навіть власної прісної води, все привозиться з інших островів або з материка.
-Щоб юнак перетворився на чоловіка, у жителів є традиція: хлопець повинен 7 днів тиснути виноград. Як все просто: D
-Церква не відділена від держави, як і всюди в Греції. Тому законним вважається шлюб, укладений в церкві - вінчання. По-іншому тут ніяк.
-Людей ховають на кладовищі, але через 3 роки дістають кістки і зберігають їх у вазах. Острів ж не гумовий, місць усім на вистачає.
-Незважаючи на невелику площу острова, аеропорт тут пристойний. До 70 літаків прилітає і відлітає кожен день.
Коли ми поверталися на Крит, то потрапили в моменти заходу. Ніякі дахові заходи поряд не стоять. І під час заходу я гостро усвідомила, що мені не вистачає оптики для його зйомки * devil *
Через пару днів беремо в оренду машину.
Як це робиться і на що варто звернути увагу.
У перший же день ваш тур-оператор запропонує вам взяти машину по його прайс-листу. Наприклад, нам «Пегас-туристик» пропонував Пежо за 130 євро в день з повною страховкою. Ми вирішили трохи почекати з авто. Пішли по околицях: через кожні метрів 50-100 видно рекламу 'RENT A CAR. FULL INSURANCE '. Страховка повна, що на вулиці, що в «Пегасі», але тут вартість в 2,5 рази нижче.
Що потрібно. Права, навіть російські зійдуть. В агентстві оформляється контракт, видаються ключі і «кало Таксідо!», В сенсі, щасливої ​​дороги. Бак повний бензину, катайся до 9-10 вечора, але бак поверни такий же повний. Якщо хочеш, впиши одного в страховку як другого водія, в іншому випадку, якщо трапиться аварія, фул Іншуранс не працює.
А тепер я проведу анти-рекламу. Одні знайомі взяли машину на Мейн Стріт в Travel Agency, 50 метрів від Голден Біч по стороні, як їхати в Іракліон. Їх запевнили, що машина п про л н і с т ь ю застрахована. Мовляв, ні про що не турбуйтеся, ми вже про все подбали. Поїхали вони кататися, їхали-їхали, для чогось згорнули не туди і БАБАХнахрен об бордюр. Аж подушки вискочили і синці на ногах і руках. Не знаю, напевно, вони просто з керуванням не встигли впоратися. Але підсумок є підсумок. Лобове скло потрібно було міняти, збоку якась чорна хрень бовталася (о, так, я дуже розбираюся в машинах). Приїхав евакуатор, все добре. Точніше, вони думали, що у них фул Іншуранс, поки не приїхали в агентство до спекотної блондинці, яка їх запевняла: «хе-хееей, хлопці, все застраховано!». Вона їх заспокоїла, вони пораділи разом, що ніхто серйозно не постраждав, а коли хлопці запитали про фінансову сторону питання, тітка так примовкли і сказала: «Нічого зараз сказати не можу. Все буде добре, не переживайте. Приходьте завтра, буде точно все відомо ». Прийшли вони завтра, їх знову послали на сніданок. А потім сповістили, що це їх вина, що вони, отже, їхали на високій швидкості, щоб так врізатися в бордюр (до речі, бордюри на деяких дорогах біля трас висотою см 40). А це значить, що вони порушили правила і, отже, договір не діє. Ах да. Ще злетіло шасі і довелося міняти повністю дно машини, так що їм ще приплели то, що вони ганяли і дряпали дно до такої міри, що його довелося міняти. Загалом, потрапили хлопці на не називатиму суму. Тут вже нічого не доведеш, ти в чужій країні, експерта або адвоката викликати ти, звичайно, можеш, але викличеш чи? Мені здається, візьми вони машину у свого тур-оператора, з повною страховкою було б простіше.
Ми брали машину там же, але все обійшлося.
Щось я розійшлася. Повернемося до маршрутів, які нам порадили.
Раз вже ви на машині, то можна побачити Крит, який він є. Ось деякі стоять місця:
1) Агіос Ніколаос - місто в кілометрах 20-30 від Херсоніссеса, красива бухта, милий пляж, чиста вода і завод оливкового масла, де можна затаритися маслом, милом, джемом, медом і багато ще чого.
2) Ми проїхали далі і зупинилися в Істроне пообідати, тут - Залив Мірабелло. Дуже красиві відтінки води. Здалеку. На самому пляжі виявилося брудно і плавали трубочки в воді.

3) Вай Бей. Існує безліч версій, де знімали рекламу Баунті, за однією з них, її знімали саме в цій пальмової гаю. Їхати 100км від Ніколаос. Правда, говорили, що там теж брудно.
4) Якщо дуже хочеться, можна в Херакліон зганяти, але краще взяти таксі (1 км = 1 євро) або автобус (2,90 євро). Дивитися там можна тільки на Кноський палац, якого я не побачила, і шоп-стріт. З шмоток нічого не купила, розпродажі на Криті Не такі розпродажної, як в Афінах.
5) Чи варто з'їздити на прісне озеро Kourna Lake, де багато черепашок. Неподалік найдовша берегова лінія Криту. Все це в області Ретімно, на заході.

6) Якщо ви все дитинство провели за читанням міфів про Зевса і побувати в печері, де він народився, для вас багато значить, прокотитеся в печеру Зевса. Це теж захід острова.
7) Національний парк Білі Гори - найбільше в Європі, довжина 16 кілометрів, а ширина коливається від 3,5 до 300 метрів. Знаходиться в області Ханья. Була б у мене ще тиждень і гроші, я б рвонула туди.
Якщо чесно, я б ні за що не сіла за кермо в чужій країні, де основна частина дороги - серпантин, де місцеві можуть шалено ганяти, де я елементарно не знаю дороги. Так що сто разів подумайте, перш ніж сісти за кермо.
Плавно переходимо до нашої наступної екскурсії - Грамуса і бухта Балос.
І знову в 5 ранку: «Даша, просипааааайся, що не виспалася, чи що?». Що за автобуси такі, які виїжджають так рано? Їхати 3,5 години в портове місто Кіссамос, західний захід Криту. Звідти на поромі пливемо в венеціанську фортецю, на яку ще належить забратися на висоту 137 метрів. До речі, на цей острів припливав пірат Барбаросса. Це, напевно, його кораблик занедбаний стоїть неподалік.

Через пару годин нас везуть на тому ж поромі в бухту, знамените злиття трьох морів: Критського, Іонічного і Лівійського. Панорами, як на картинці в буклеті, мені не вдалося зняти, так як, щоб її зняти, потрібно було залізти на дику гору. Задовольняємося тим, що вийшло.

Взагалі Херсоніссос відомий своїм нічним життям, ночами на головній вулиці досить шумно. А вранці що там твориться, краще не бачити. Бар-стріт - місце, де сконцентровано майже всі місцеві клуби. Я виділю Амнезію, по площі вона більше, ніж деякі, але народу там завжди багато. Там якось включили Тіматі: D Я ніколи не була так рада його почути, як в останню ніч в Греції. Якщо лінь кудись рухатися далеко і хочеться заспівати караоке, можна перейти дорогу від нашого готелю і насолоджуватися життям :) Що ще непогано, там другий коктейль дають в подарунок. І пригощають поп-корном. І бармени досить веселі: D

Спасибі, що пережили разом зі мною в форматі жеже мої канікули (або хоча б частину їх). Злітайте в Грецію хоч раз. Вона вас не підведе;)
Ефхарісто.

d_mir0 d_mir0

І як вони будують?
І знову в 5 ранку: «Даша, просипааааайся, що не виспалася, чи що?
Що за автобуси такі, які виїжджають так рано?