Отдых в Украине

Отдыхайте с нами!

Літня подорож по Італії, Швейцарії, Чехії та Австрії

14 грудня 2013 р 9:07 Італія, Лугано - Швейцарія, Прага - Чехія, Відень - Австрія Липень 2012

11 липня 2012 року розпочалося моє самостійне подорож з Верони (Італія), куди я прилетів в 18.30 годин за місцевим часом з Москви. Квиток я брав ще в вересні 2011 (за 10 місяців), купував по інтернету (туди і назад, він обійшовся мені в 9 тисяч рублів), але з пересадкою у Франфуктре (стикування невелика-близько 2 годин). 11 липня 2012 року розпочалося моє самостійне подорож з Верони (Італія), куди я прилетів в 18

Аеропорт Верони невеликий і знаходиться в 12 кілометрах від центру міста. При виході із залу прильоту справа-буде зупинка автобуса APTV (квиток коштує - 5 євро до центру доїжджає за 15 хвилин, відправлення автобуса кожні 20 хвилин).

На фото внизу кут у замку Кастельвеккьо, де знаходилася моя готель «Арена», заселившись в готель я пішов гуляти по вечірній Вероні, а зараз мій подальший маршрут, який я планував заздалегідь і виконав його на всі 100%!

На наступний день - 12 липня я виїхав рано вранці з залізничного вокзалу на регіональному поїзді в напрямку на захід до озера Гарда. З Верони поїзд відбув о 06.40 і прибув через 24 хвилини строго за розкладом -в 07.40 в містечко Дезенцано, який знаходиться на березі озера Гарда, на якому я давно хотів побувати.

І відразу по ж.д повідомленнями в Італії - я вважаю, що це найоптимальніший і дешевий спосіб пересування між містами, Я їздив завжди на регіональних поїздах і час поїздок було не більше 2 годин. Квитки купував в касі (з місцями проблем не було) - так як я не знаю ні італійської, ні англійської, то касиру віддавав папірець на якій вказував, пункт від'їзду і приїзду і час. Все це можна знайти і заздалегідь подивитися на офіційному сайті - Trenitalia.com

Квиток з Верони до Дезенцано коштував - 3,5 євро.

У Дезенцано я оглянув сам містечко і в 8.00 завантажився на кораблик (квиток вартістю - 5 євро, який купив на самому кораблі, так як каси на пірсі були закриті) і попрямував до містечка Сірміоне. Про це я виклав в цьому блозі фотозвіт, який називається - «По озеру Гарда на кораблику від м Дезенцано»

Всього за 20 хвилин ми підійшли до містечка Сірміоне, у мене було півтори години на його огляд.

Оглянувши Сірміоне я на пристані купив в касі квиток за 13.70 євро на кораблик до самого північного містечка Ріва, який знаходиться в 50 кілометрах., І в 10.10 відчалив з Сірміоне. Про це я виклав фотозвіт в цьому блозі, який називається - "По озеру Гарда на кораблі від Сірміоне до Ріва»

До містечка Ріва я прибув рівно о 14 годині (всі розклад по озерам Гарда і Комо, а також ціни - дивіться на сайті - www.navigazionelaghi.it) весь шлях від Сірміоне до Ріва зайняв - 3 години і 50 хвилин, але воно того варте - види з кораблика відкриваються просто чудові, і чим північніше, тим красивіше.

У Ріва я пробув близько 2 годин і потім на кораблику повернувся тим же шляхом назад., Про самому містечку Ріва я виставив в цьому блозі фотозвіт, який називається «До містечка Ріва на кораблику по озеру Гарда»

Так завершився мій другий день подорожей.

На наступний день-13 липня, з 08 години ранку я продовжив оглядати Верону. За 5 годин, я пішки оглянув майже всі її пам'ятки.

Слід зазначити, що при підготовці до подорожі, я складаю чітку расчасовку кожного міста, тому я вже точно знаю, де я буду в 08 ранку, а де 9.30 і т. Д.

Після огляду Верони я в 13.35 на регіональному поїзді за 10 євро за 2 години доїхав до Мілана, до його Центрального вокзалу, біля якого знаходилася моя готель - Hotel Mennini., Яка обійшлася мені в 60 євро за ніч.

У Мілані я в цей залишок дня подивився тільки замок Сфорцеско, парк біля замку і собор Дуомо, на більшу вже не було сил, так завершився мій третій день.

З Мілана на наступний день-14 липня, у мене була запланована поїздка до Швейцарії, в кантон Тічино в місто Лугано. Тепер віза в Швейцарію росіянам не потрібна і якщо є шенгенська віза, можна їхати по ній. Гріх було цим не скористатися. Тому купивши квиток (за 21 євро) на поїзд в касі Центрального вокзалу Мілана і обмінявши ж тут євро на швейцарські франки, я в 09.10 виїхав з Мілана і рівно через 1 годину вийшов в іншій країні - в Лугано.

Лугано вразив своми природними ландшафтами, горами (на гору Брё я піднімався на фунікулері) і озером. Про це я виклав фотозвіт в цьому блозі, який називається «Самостійно з Мілана в Лугано (Швейцарія)».

Назад в Мілан я виїхав в 17.48 і через годину о 18.50 вийшов на Центральному вокзалі, так заверщілся мій 4-й день.

На наступний день - 15 липня я прибув в аеропорт Мальпенса (тепер до нього ходять потяги з Центрального вокзалу Мілана) і в 11.40 вилетів до Праги, в яку прилетів через півтори години в 13.15. Квиток у купив дешевий-всього за 23 євро (купував його по інтернету за 9 місяців) .Остановілся на 2 ночі в готелі - Hotel Ostas 9 за ніч - ціна 30 євро) -броніровал теж по інтернету.

Прага виявилася чудовим містом, порадували і ціни, як на прожіваніе.так і на харчування та пиво. За два дні я пішки протупав по Празі хороший маршрут, побачивши все основне, про це я написав у цьому блозі два звіти, які називаються «Самостійно в Прагу» Частина 1 і Частина 2.

Єдино, з чим не пощастило в Празі це з погодою, все два дні накрапав дощик, і після Італії було прохолодно. Так завершилися мій 5-й і 6-й день.

17 липня я виїхав з Праги із залізничного вокзалу в 06.42 ранку на поїзді Прага-Відень по квитку за 19 євро який я купив через інтернет за 2 місяці до поїздки. До Відня я приїхав в 11.22 ранку, заселився на 2 ночі в свій готель - Kolping Wien Zentral, яка знаходилася недалеко від центру (ніч коштувала мені 45 євро) і пішов гуляти по красуні Відні. В цей день я побував у палацовому комплексі Бельведер і оглянув історичний центр, про що виклав фотозвіт в цьому блозі, який називається - «Відень. Палаци Хофбург і Бельведер »

В цей же день я відвідав чудовий музей-кращий в цій моїй поїздці - Музей Історії Мистецтв, про що виклав в цьому блозі фотозвіт - «Відень. Музей Історії Мистецтв »

так завершився мій 7-й день.

На наступний день 18 липня я рано вранці на метро доїхав до станції метро-Шёнбурн, де знаходиться знаменитий літній палац австрійських імператорів і чудовий парк. Про нього і про цей день я виставив в цьому блозі фотозвіт, який називається - «Відень. Палац Шёнбурнн, Ратуша і Парламент »

Залишок дня гуляв по центру Відня, так пройшов мій 8-й день.

Початок звітів про Відні, можна прочитати - тут - "Самостійно до Відня. Частина 1."

На наступний день 19 липня рано вранці я вилетів з аеропорту Відня в 06.20., І в 07.40 приземлився в Мілані в аеропорту Мальпенса.

Тепер у мене був цілий день на огляд Мілана, про що я виклав фотозвіт в цьому блозі під назвою «Самостійно по Мілану -фотоотчет.»

Так завершився мій 9-й день.

На наступний день - 20 липня я виїхав з Мілана на регіональному поїзді в 06.25 ранку і прибув до Генуї в 08.21 ранку (квиток коштував - 12 євро) моя готель перебувала в 100 метрах від вокзалу-Hotel Bellevue /, яку я бронював через інтернет на 2 ночі (за ціною - 60 євро за ніч) .оставів речі пішов оглядати Геную. по прокладеному маршруту, про що я написав два докладних звіту в цьому блозі, під назвою - 1) «Самостійно в Геную. Частина 1 палаци Роллі »і 2)« Самостійно в Геную. Частина 2. Від площі Феррарі до старого порту »

Генуя виявилася дуже колоритним містом, багато її пропускають і даремно! Тут прекрасні церкви, палаци і набережна.

Так завершився мій 10 день.

На наступне ранок -21 липня я подивився містечка, які знаходяться недалеко від Генуї на лігурійському узбережжі - в основному курортні (на поїзді в 20-40 хвилинах від неї), пересувався, як зазвичай. на регіональних поездах- в цей день я посмотрел-

Рапалло.

Санта-Маргариті-Лігуре.

Про ці два містечках я написав звіт в цьому блозі - «Самостійно по Лігурійського моря. (Частина 1) Рапалло і Санта-Маргарита-Лігуре.»

В цей же день я побував в знаменитому і пафосному курорті Портофіно, про який колись співав Челентано, - доїхав до нього на автобусі

І після приїхав в містечко Камол, де нарешті вперше накупатися в Лігурійському море і відпочив. Про це я написав у своєму звіті в цьому блозі - «Самостійно по узбережжю Лігуріского моря (Частина 2.) в городки Портофіно і Камол.»

Накупавшись і оглянувши Камол я повернувся на поїзді до Генуї за 20 хвилин (квиток коштував -3 євро) і ввечері продовжив огляд Генуї

Так завершився мій 11-й день.

На наступний день я виїхав з Генуї в 07.52 і доїхав до міста Спеція в 09.04, (квиток коштував -6.50 євро) де забронював готель-Hotel Mary на 2 ночі по інтернету (ціна 59 євро ніч), залишивши речі поїхав на автобусі № 11 в містечко Портовенере. За 30 хвилин доїхав до кінцевої і виявився в Портовенере, який є об'єктом Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО. про нього мало, у нас знають, а місце гідно відвідування. Природа, море, затоку і замок з фортецею просто шалені. Про це я написав звіт в цьому блозі - «Самостійно по узбережжю Лігурійського моря (Частина 3). З Спеції в Портовенере. «- цей звіт є тільки на моїй головній сторінці в блозі.

Після 12 годин я повернувся в Спецію, і з залізничного вокзалу-поїхав на поїзді в національний парк Чінкве-Терре, або П'ять Земель, в ньому розташовані п'ять маленькіз містечок (сіл) з населенням від 500 до 1000 жителів, заснованих в середньовіччі.

7 кілометрів скелястих берегів.

Між містечками можна переміщатися на поїзді (так робив я) в кожному є станція, можна пешком- прокладені мальовничі маршрути, а можна у воді на корабликах., З них відкриваються найкращі види!

Я почав з Ріомаджоре в який приїхав з Спеціі- треба виходити на першій же зупинки, поїзд йде всього 8 хвилин (квиток коштує - 1,80 євро), а до найдальшої Монтероссо - 23 хвилини. (Квиток коштує - 2.40 євро)

Ріомаджоре - містечко застряг зволікати скель, заснований в 13 столітті.

від Ріомаджоре та Манарола є з'єднує їх стежка, яка називається «Дорога любові» довжиною в 1 кілометр

Раджу, пройти, - все вкрай мальовничо і йти всього хвилин -20

По ній я дійшов до станції Манарола і поїхав на поїзді до містечка Монтероссо. (Поїзди ходять часто-через 20-30 хвилин, на кожній станції є розклад, заздалегідь дивіться на сайті ж.д італійських)

За 10 хвилин я доїхав до Монтероссо, який є самим західним містечком Чікве-Терре, знаходиться у невеликого затоки і оточений штучним рифом. Саме в ньому я вирішив перепочити і купуватися (так як тільки тут є нормальний пляж піщаний,, який починається одразу біля станції. Є і безкоштовний пляж.

Монтероссо- виявився приємним курортним містечком, тут я купався до самого вечора, а потім попрямував назад на поїзді ще в один містечко Чінкве-Терре - Вернацца. Доїхав за 6 хвилин.

Вернацца заснована в 11 столітті.

Раджу, безумовно відвідати Чікве-Терре, хоча місце досить туристичне. Про нього я написав звіт в цьому блозі, який називається «Самостійно по узбережжю Лігурійського моря (Частина 4) в Національний парк Чінкве-Терре» і який можна знайти на моїй головній сторінці в цьому блозі.

Далі я повернувся в свій готель в Спеції, так завершився мій 12 день.

На наступний день - 23 липня я виїхав з Спеції на регіональному поїзді о 08.20 і приїхав до Пізи в 09.35. (Квиток коштував - 6.40 євро) Приблизно від вокзалу в 1,5 кілометрах знаходиться площа Чудес, де зосереджені всі основні визначні пам'ятки Пізи.

Найбільше в Пізі сподобався - кафедральний собор, який почали будувати ще в 11 столітті!, Біля Пізанської вежі, там просто шикарно.

Про відвідування Пізи я написав в цьому блозі детальний звіт - «Самостійно в Пізу (Італія)». У місті багато чого можна подивитися-я гуляв в ньому до обіду, а можна сміливо виділити і цілий день. Я ж після огляду Пізи поїхав в Монтероссо на пляж.

Так завершився мій - 13 день.

На наступний день - 24 липня, я виїхав з Спеції рано вранці на регіональному поїзді до Флоренції (час в дорозі 2 години-вартість - 13 євро). Близько 10 години ранку я заселився в свій готельчик - Hotel Giappone, який знаходиться в 10 хвилинах ходьби, як від вокзалу, так і від центру міста-площа Синьйорії. Бронював його заздалегідь і 2 ночі обійшлися мені по 55 євро за ніч)

Про свої пішохідних прогулянках по Флоренції я написав 3 докладних звіту, які називаються - 1) «Самостійно до Флоренції (Частина 1) Від площі Синьйорії до площі Мікеланджело»

2) «Самостійно до Флоренції (Частина 2) Від палацу Пітті і садів Боболі до Палаццо Веккьо.»

3) «Самостійно у Флоренції (Частина 3) Від собору Санта-Марія-дель-Фіоре до ринку Сан-Лоренцо», - всі вони є в цьому блозі.

За Флоренції багато сказано, але я раджу в обов'язковому порядку подивитися Музей середньовічного флорентійського будинку (2 євро) (про це написано в частині 3.) і відвідати палаццо Веккьо (10 євро) (про це написано в частині 2) - це дуже цікаво!

У Флоренції я провів - 14 і 15 день.

26 липня я виїхав на регіональному поїзді в Местре за 16 євро (з невеликою пересадкою в Болоньї). Местре я вибрав в якості опорного пункту на 7 днів, звідки я буду оглядати Венецію. Я довго думав перед поїздкою де оптимальніше, зручніше і бюджетні зупиниться для огляду Венеції, перелопатив весь інтернет і вибрав Местре, про що жодного разу не пошкодував.

У Венеції я їздив на автобусі № 2., який зупинявся біля мого готелю і довозив мене до Венеції за 17 хвилин, сам автобус працює з 06 ранку до 12 ночі і ходить через кожні 15 хвилин.

Готель я бронював заздалегідь за 7 місяців по інтернету, називається - Villa Podgora., І за 7 днів вона обійшлася мені в 350 євро в розпал туристичного сезону (всього 50 євро за ніч)

Більш детальну інформацію про переваги зупинки в Местре і про саме місто (хоча фактично це материкова Венеція) я написав звіт в цьому блозі - «Самостійно в Венецію- в її материкову частину-містечко Местре»

Ну, а далі я просто кайфував тиждень в Венеції, спокійно і неквапливо, кожен день з ранку і до обіду я її оглядав, як пішки, так і з води. Про це я написав 4 докладних звіту в цьому блозі, які називаються «Самостійно по Венеції. Частина 1. Площа Сан Марко і Палац Дожів »

Частина 2. Гранд-канал та міст Ріальто. »

Частина 3. Район Сан-Поло і Дорсодуро. »

Частина 4. Райони Кастелло і Арсеналу »

За Венеції - раджу купити Якщо ви перебуваєте в ній 3 або 7 днів -проездной на вапаретто, я купив на 7 днів за 50 євро, що дало можливість їздити на всіх маршрутах вапаретто і автобусах безкоштовно.

І 7 днів на Венецію-це не багато., Саме нормальний час. Якщо ж Ви хочете розчаруватися в Венеції-то їдьте на 1 день, або як наші «пакетні туристи» з Ріміні на 3 години, щоб в численної натовпі і в обідній час в саму спеку вбитися в Венеції.

-Учітивая і те, що у Венеції можна влаштувати і пляжний відпочинок на пляжі на острові Лідо, до якого від палацу Дожів всього 20 хвилин на вапаретто.

В обід я їхав кожен день перепочити на пляж і купуватися в теплому Адріатичному морі! , Про що я написав звіт в цьому блозі - «Самостійно на міський пляж Венеції (о. Лідо)».

А до вечора я повертався до Венеції і продовжував її огляд, коли вже не було туристів і все було чудово!

-Так само я з'їздив на вапаретто на острови Бурано і Торчелло, про що написав звіт в цьому блозі - «Самостійно по Венеціанській лагуні - на острови Бурано і Торчелло»

І наостанок 01 серпня я з'їздив з Венеції до курортного містечка Лідо ді Єзоло, в 30 км. від неї і який набуває все більшої популярності у наших туристів. Про його відвідуванні я також написав звіт в цьому блозі - «Самостійно з Венеції в Лідо ді Єзоло»

02 серпня я виїхав з Местре в Верону на регіональному поїзді. квиток коштує 7,5 євро, час в дорозі 1.5 години.

Я повернувся назад до Верони -коло подорожі замкнулося, ввечері я полетів в Москву.

Всі мої плани здійснилися, я залишився дуже задоволений своєю поїздкою, яка поєднувала в собі і огляд чудових столиць і великих міст, мальовничих ландшафтів, замків, палаців, маленьких старовинних містечок, цікавих музеїв і в обов'язковому порядку пляжного відпочинку!

Всі без винятку мені сподобалося і ні в чому я не був розчарований, і в цьому головна перевага самостійної подорожі, адже тільки ви самі решаете- куди і наскільки часу вам їхати.

До подорожі я готувався цілий рік, були прочитані сотні звітів з інтернету, в тому числі і з Турістера.

Всі готелі я бронював на сайті -Booking.com., На мою електронну адресу приходив ваучер, який я роздруковував будинку і віддавав на ресепшн в готелі, все було без проблем.

За вартістю - близько 45 тисяч рублів пішло на готелі, 9 тисяч -шенгенская віза через турфірму, 9 тисяч квитки на літак Москва - Верона-Москва. і 40-50 тисяч на все інше (переїзди всередині маршруту, харчування, квитки на пам'ятки.)

Час - 23 дня, 4 країни, 23 міста і море позитивних вражень !!!

Хотілося, щоб форумчани висловили свої міркування саме по маршруту- щоб Ви додали, а що прибрали!

Чао!

Зараз я написав 27 клікабельних докладних звітів про цю подорож, початок звітів - можна прочитати - тут- "Самостійно в Верону або початок другої подорожі по Італії"

Звіт про третю подорож по Італії, можна прочитати - тут - "Самостійно в Рим, або початок третьої подорожі по Італії"