Отдых в Украине

Пляж Най Харн Біч на острові Пхукет

1. Nai Harn Beach
  2. Дорожні нотатки

Що йшов всю ніч і ранок дощ спростив наш вибір. Ми вирішили не їхати кудись далеко і надовго, а вважали за краще влаштуватися на сусідньому пляжі під назвою Най Харн. Свого часу там відпочивала Наталчина двоюрідна сестра Маша, тому якесь уявлення про місце вона вже мала. Моє ж цікавість задовольнялося фотографіями Goggle.

Моє ж цікавість задовольнялося фотографіями Goggle

Nai Harn Beach

Будильник був заведений на 7 ранку, але довелося його переставити ще на деякий час пізніше. По-перше, Пересвет погано спав всю ніч і крутився. Свербіла нога, яку покусав місцевий комар. Взагалі тут складно залишитися непокусанним якимись комарами і вошами. По-друге, ще не встигнувши відкрити очі я вже почув звук ллє як з відра дощу. Так що поспішати було нікуди, наші плани коректувалися самі собою.

Спокійно поснідавши, ми вийшли з готелю і прямо там замовили мінівен-таксі. На вулиці висить цінник до всіх найпопулярніших точок острова, тому ми вже заздалегідь знали, що дорога обійдеться в 600 бат. Правда, водій дивлячись на Пересвіту зробив знижку, і ми зійшлися на 500. У Таїланді дитина - це своєрідна дисконтна карта. Сьогодні ввечері купували йому кепку в фірмовому магазині Quicksilver, так там ні з того ні з сього взяли і зробили знижку в 15%.

Як я вже згадував, пляж Ката подобається мені значно більше, ніж Карон. Так ось Най Харн виявився ще краще, але вельми схожий на Ката. Затишна бухта, далеко видніється зелений острівець, щільний пісок, маленька глибина на багато метрів вперед. Начебто я вже писав ці слова в попередньому звіті. Але є принципова преімущство. Трохи осторонь від основного пляжу є невелика заплаву, куди заносить воду сильним прибоєм. І завдяки її наявності батьки з маленькими дітьми можуть без особливих переживань відпускати дітей плескатися в морській воді. Локальне міні-море для карапузів.

У цей день хвилі були надзвичайно великими і зухвалими. Навіть мені було хвацько заходити дуже далеко. Так що водні процедури не займали у нас з Наталкою багато часу. Вся увага приділялася синові, який снував по окрузі туди-сюди: то з одними пограє в м'ячик, то до інших підсяде і почне копати чужими лопатами пісок, то взагалі включить свій фірмовий погляд і напросився на порцію фруктів.

Незважаючи на хмарне небо, сонце підпікають вельми сильно. Тому ми й оком не встигли моргнути як злегка обгоріли. Пересвет ж завдяки своїм регулярним посиденьок в воді уникнув такої неприємної долі. Але трапилася інша біда. Під час одного з сильних прибою у нас змило речі (як і у багатьох інших відпочиваючих). Спасибі всім оточуючим, хто допомагав ліквідувати наслідки несподіваного потопу. Постаралися все зібрати оперативно, але втрати було не уникнути. Від нас поплив солдат, вірою і правдою служив Пересвіту кілька тижнів. Ще довго ми стояли біля води, а син жалібно волав до своєї іграшці пронизливим і щемливим серце «Дьяяядяяя». Але море було нещадно в цей день, солдат більше не повернувся до нас.

Наташа сидячи на пляжі провела деякі статистичні підрахунки, і сумарно виходило, що тільки кожен 6-й відпочиваючий визнавав в Пересветі хлопчика. Всі інші стабільно бачать дівчинку. Ох, як мені це знайомо по дитячим рокам. Решта ж аналітика торкнулася кількості сімей з дітьми. Їх щільність в Най Харне значно вище, ніж на інших пляжах. Тому складається враження, що їх просто-напросто більше. Кількість нападок Пересвіту на чужі набори іграшок для копання змусили нас все-таки придбати свій власний. Б'юся об заклад, що він йому буде не потрібен, коли на горизонті замаячать чужі іграшки.

Назад ми добиралися також на таксі, але вже іншим шляхом, через гори. Бачили слонів, оглядовий майданчик Карон і красиві пейзажі моря і лісів. На цьому наші пригоди закінчилися. Позначився недосип цієї ночі, і ми з Пересветом знатно задрімав в денний час. Увечері ж прогулялися по передмістях пляжу Ката і повернулися в готель.

Дорожні нотатки

• хмарне небо не убезпечить від сонячних опіків, тому важливо стежити за цим моментом; якщо все ж таки обгоріли, то вже не я, а Наташа радить спрей Пантенол; дієва штука; 2-3 сеансу нанесення і моя спина з плечима більше не турбують;
  • потрібно вчитися торгуватися з таксистами; у різних водіїв і точок їх дислокації різна ціна; нам, на жаль, з дитиною особливо не поторговуватимеш і альтернативних варіантів не поіщешь, коли він вже втомився і вередує, але і нам скидочку роблять;
  • уважно варто ставитися до «герметичності» свого номера в готелі, щоб ні через яку лазівку всередину не проникло противне комаха; ми, наприклад, повернулися сьогодні з вечірньої прогулянки і були шоковані величезним літаючим тарганом; Наташа з Пересветом в ванну, а мені треба було вмикати додаткові ресурси і гасити напливає огиду; в результаті 10 хвилин погоні за номером з дитячим відром і ламінованим листком паперу, і тарган виявився на балконі; терміново все закрив, і традиційний для нас кіносеанс з дружиною був скасований через неостиглого почуттів пережитого; обстежили всю кімнату і прийшли до висновку, що він приповз до нас через пристойну щілину під дверима; тепер затикає її використаним рушником і сподіваємося, що більше такого чуда до нас не принесе;
  • яблука тут дорожче, ніж екзотичні для нас ананаси, манго і маракуйя.

хмарне небо не убезпечить від сонячних опіків, тому важливо стежити за цим моментом;  якщо все ж таки обгоріли, то вже не я, а Наташа радить спрей Пантенол;  дієва штука;  2-3 сеансу нанесення і моя спина з плечима більше не турбують;   потрібно вчитися торгуватися з таксистами;  у різних водіїв і точок їх дислокації різна ціна;  нам, на жаль, з дитиною особливо не поторговуватимеш і альтернативних варіантів не поіщешь, коли він вже втомився і вередує, але і нам скидочку роблять;   уважно варто ставитися до «герметичності» свого номера в готелі, щоб ні через яку лазівку всередину не проникло противне комаха;  ми, наприклад, повернулися сьогодні з вечірньої прогулянки і були шоковані величезним літаючим тарганом;  Наташа з Пересветом в ванну, а мені треба було вмикати додаткові ресурси і гасити напливає огиду;  в результаті 10 хвилин погоні за номером з дитячим відром і ламінованим листком паперу, і тарган виявився на балконі;  терміново все закрив, і традиційний для нас кіносеанс з дружиною був скасований через неостиглого почуттів пережитого;  обстежили всю кімнату і прийшли до висновку, що він приповз до нас через пристойну щілину під дверима;  тепер затикає її використаним рушником і сподіваємося, що більше такого чуда до нас не принесе;   яблука тут дорожче, ніж екзотичні для нас ананаси, манго і маракуйя