Отдых в Украине

Вирішених скарг: 0
Прийняті скарг: 0

Ручна поклажа

Заплатила за 2 кг додаткової ручної поклажі суму квитка в одну сторону від москви до Уфи, прайс при зважуванні ніяк не промовляється, вже стоячи на касі, коли за тобою жива черга з людей, відмовляти якось не зручно і щось з'ясовувати теж Заплатила за 2 кг додаткової ручної поклажі суму квитка в одну сторону від москви до Уфи, прайс при зважуванні ніяк не промовляється, вже стоячи на касі, коли за тобою жива черга з людей, відмовляти якось не зручно і щось з'ясовувати теж. Абсолютно незрозуміло чим мотивовані ціни даної компанії ...

Затримка рейсу

Вже вдруге за тиждень (11 Вже вдруге за тиждень (11.04 і 16.04), з незрозумілих причин рейс 498 на москву затримують на дві години. Рейси азимут летять на всі напрямки без проблем. Через ці затримок я спізнююся в клініку на лікування, де все розписано по хвилинах. Хто компенсує витрачений час і гроші. Більше не буду літати цією компанією

Незгода з оплатою негабаритного вантажу

Я, Рахімова Замира Одінаевна Я, Рахімова Замира Одінаевна .10 березня я вилетіла в душанбе рейсом 801 час 08-50 за добу оформила реєстрацію, багаж 19.7 кг і ручна поклажа 3.7 кг. Розмір ручного скарбу 503711. Мої претензії як може вартість 3 кг руч. Поклажа 3200 рублів і складати 25% від вартості квитка. Прі не вирішення питання я звернуся до судових інстанцій.

Вкрали гроші з карти

Добридень Добридень! 12.02.2019 р на замовлення 3X77RK були оплачені Авіаквитки компанії Ютейр в сумі 33709 руб. А 18.02.2019 р з мого рахунку авіакомпанією була списана сума 33709 руб. ще двічі. На гарячій лінії Авіакомпанії сказали, що стався збій і гроші будуть повернені протягом 30 днів після мого звернення в банк. У банк я звернулася, і мені сказали, що від Авіакомпанії надійшов запит на ці списання. Не розумію, чому я повинна турбуватися і писати звернення в банк, а Авіакомпанія спокійненько користується моїми грошима 30 днів!

Не пустили на рейс

Купила на сайті ютеір квиток, приїхала в аеропорт, підходжу до стійки реєстрації, а мені кажуть, що літак переповнений, ви полетите наступним рейсом Купила на сайті ютеір квиток, приїхала в аеропорт, підходжу до стійки реєстрації, а мені кажуть, що літак переповнений, ви полетите наступним рейсом. Переповнений! Якщо квиток я купити змогла, а місць немає. Ало? Крч довелося сидіти в аеропорту більше 5 годин. Коротше, ніколи більше не полечу цією компанією і поверніть мені гроші! Салимова Дарія Василівна etkt2982422701159 / 1

авіакомпанія Utair

спам

Після покупки квитка на сайті, тепер постійно шлють спам рекламний, типу купи туди квитки, купи сюди квитки, акція така-то і подібне Після покупки квитка на сайті, тепер постійно шлють спам рекламний, типу купи туди квитки, купи сюди квитки, акція така-то і подібне ... Кнопка відписатися в спам-листі не працює, просто фікція. По телефону відписати від спаму відмовляються, на сайті на звернення не відповідають. Як відписатися від цього спаму? І якого взагалі вони стали мене їм завалювати, я згоди на це не давав.

втрата багажу

Мама летіла в гості 03 Мама летіла в гості 03.11 з мінвод в Москву (аеропорт Внуково). Багаж втратили, якимось неймовірним чином відправили в Сургут. Дві доби сумка (в якій, до речі, було 2 кг м'яса, 1 кг фаршу, 0,5 кг червоної ікри) бовталася не зрозумій де. Увечері 04.11 зв'язалися з представниками в Москві, повідомили, що 05.11 доставка не працює. Виїхали (05.11 вранці) самі за сумкою. На півдорозі з'ясувалося, що кур'єр збирається до нас (в м Дзержинський, МО) з багажем. Коли почули, що ми вже їдемо ...

Чи не пропустили на рейс

Прилетів з сочи, транзитом 24,09,2018 номер квитка 2982028633169, в Краснодарі не впустили в літак, краснодар - - москва рейс ut508, з причини поганого обслуговування Прилетів з сочи, транзитом 24,09,2018 номер квитка 2982028633169, в Краснодарі не впустили в літак, краснодар - - москва рейс ut508, з причини поганого обслуговування. Коли проходив контроль на рейс на Москву, виявили помилку, поки усунули помилку полетів літак, повернути гроші або надіслати іншим способом не захотіли! Відмовили в будь-який будь-якої допомоги, залишився без грошей в Краснодарі! Не знаю що робити! Куди подітися, працівники аеропорту нічим допомогти не можуть) обслуговування немає! Хотіли ...

Кинули в аеропорту. Не допомогли нічим

Летимо всією сім'єю (6 осіб) додому Летимо всією сім'єю (6 осіб) додому. Рейс Санкт-Петербург-Москва і відразу після нього Москва-Анадир (Чукотка). Через затримку таксі запізнилися на 5-10 хвилин. Встигли на реєстрацію, здали багаж. Але на посадку нас не пустили, так як автобус вже поїхав. Витратили близько двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на обидва рейси. Якщо запізнилися на рейс з Санкт-Петербурга в Москву, то квитки на Анадир згоряють. І гроші нам ніхто не поверне. Тепер діти не встигають на 1 вересня. Жахлива авіакомпанія.

Спасибі за прекрасну кінцівку моєї відпустки

Почну з того, що літаючи, на різних авіакомпаніях ніколи проблем не було Почну з того, що літаючи, на різних авіакомпаніях ніколи проблем не було. Розумію нікого не потрібно звинувачувати відразу, але було таке вперше, рейс транзитний Краснодар-Волгоград-Казань, обидва рейси вашої авіакомпанією, тут ми повинні запам'ятати ключ). 1) Так ось почну розповідь з своїх пригод, починаючи з Аеропорту Пашковський рейс ЮТ 327, прийшовши час реєстрації, я підійшов як зазвичай до стійки, дівчина (можливо стажист, працівник аеропорту або представник авіакомпанії, розбиратися доведеться тому хто ...

Хамське ставлення до пасажира і вимога про хабарі

Представник компанії utair в Вірменії, Саркісян, грубіянив громадянці рф і не пускав через реєстрацію, намагався випросити хабар Представник компанії utair в Вірменії, Саркісян, грубіянив громадянці рф і не пускав через реєстрацію, намагався випросити хабар. Так само намагалися довести що на літаку більше немає вільних місць. Чи не попередили про те, що змінилося час зльоту літака. Не дивлячись на те що у utair низькі ціни на авіаквитки люди не хочуть користуватися послугами цієї компанії тому що є Саркісян і його команда, які псують репутацію вашої авіакомпанії

свинське ставлення

26 26.07.2018 Рейс Мюнхен-Грозний Через затримку ВСІХ поїздів в Німеччині, сестра трохи пізніше потрапила в аеропорт, але дивом встигла на реєстрацію, здати багаж і пройти митний контроль (там була черга, тому і там втратила час). Прийшла на посадку, автобус вже поїхав. З нею опаздать ще двоє людей. Жінка (представник компанії) нічим допомагати не хотіла, тупо тягнула час і тільки ходила туди-сюди. Поруч була працівник аеропорту - німкеня, яка хоч якось намагалася допомогти. Просили ...

пропав багаж

18 червня 2018 року на рейсі 363 авіакомпанії ЮТ-ЕЙР пропав багаж по маршруту Москва-Уфа 18 червня 2018 року на рейсі 363 авіакомпанії ЮТ-ЕЙР пропав багаж по маршруту Москва-Уфа. І ніяких рухів, в пошуках. Ніякої інформації не дають. Що ж це за авіакомпанія. Як голка зникла. Ніякої гарантії збереження Жах просто. Знайдіть хоча валізу і поверніть. Дуже прошу. Перший раз в житті такий політ. Не чекав від цієї авіакомпанії. Літав раніше був задоволений. А зараз розчарований дуже. Дуже шкода що навіть не намагаються шукати

Кинули нас в аеропорту

Ніколи не літайте Utair Ніколи не літайте Utair! У житті у мене не було такого негативного досвіду, хоча я відвідала десятки країн з різними авіалініями! Ця огидна компанія нас кинули! Ми приїхали у Внуково за два з половиною години до польоту, здали багаж, пройшли поспортно контроль. У призначений час сіли біля виходу. Пішли прогулятися по Д'юті Фрі. За списанню посадка повинна була початися о 10:05, але ми затрималися на 15 хв, не більше. Повернулися до виходу, а там нікого. Стали питати, а нам кажуть - ваш ...

Хамство і вимагання !!!

Здравствуйте Здравствуйте. Купила чоловікові квиток з багажем з Москви (Внуково) в Київ на 5.06.18. Шокувало ставлення якоїсь Бородіної Ірини Юріївни, на стійці реєстрації, (без пояснення причин, громадянину іноземної держави, яким є мій чоловік), вона зажадала повторну оплату багажу, по телефону зі мною говорити відмовилася. В результаті з'ясувалося, що даний рейс виконувала компанія русеір. Інформації про заміну авіаперевізника ми не отримали не на емейл не по телефону. Букіровала я квиток на ...

обман

Я, Єременко Галина Олегівна 22,01,1991г вирішила придбати авіаквитки за напрямом Краснодар-Москва-Краснодар, в пошуку мені видало відповідний мені рейс авіакомпанії Utair, перевіривши всі, внесла свої дані і дані другого пасажира, який вирішив летіти зі мною, 3 рази переглядала і перевіряти ще раз-все було вірно, напрямок Краснодар-Москва виліт - 23 Я, Єременко Галина Олегівна 22,01,1991г вирішила придбати авіаквитки за напрямом Краснодар-Москва-Краснодар, в пошуку мені видало відповідний мені рейс авіакомпанії Utair, перевіривши всі, внесла свої дані і дані другого пасажира, який вирішив летіти зі мною, 3 рази переглядала і перевіряти ще раз-все було вірно, напрямок Краснодар-Москва виліт - 23.01.2018, Москва-Краснодар виліт -24.01.2018. Підтвердивши оплату мені висвітилася квитанція з інформацією моїх рейсів і якого вило моє ...

Беззаконня, свавілля

Сьогодні 16 грудня, рейс Москва-Калінінград, UT389, з 8: 00 у Внуково Сьогодні 16 грудня, рейс Москва-Калінінград, UT389, з 8: 00 у Внуково! Неможливо добитися правди від представників компанії! Як болванчики одне і те ж: Чекайте, зараз перельотів ... і так-кожні 30 хвилин ... як краплею по голові! ((Начебто літак вже розігрітий, тільки залишилося вскочити в нього! 30 хвилин! А за фактом вже майже 16:00 ... о 17:30 другий рейс на Калінінград, видно квитки не продали на повний літак, ось і вирішили поєднати обидва! Жесть! Це що за компанія? Доки цей ...

Згоріли квитки на похорон

Сьогодні 12 Сьогодні 12.11.17 просто немає слів від свавілля, який влаштував Ютейр! Мій друг завдяки Ютейр не потрапляє на похорон свого дідуся! Мало того, що не забезпечили виліт з Тюмені, так через компанії Ютейр на їх же наступний рейс з Москви на минск він теж не встиг! І більш того через компанії Ютейр він не встиг на наступний літак з Мінська до Одеси! Через вас згоріли три квитка! Отже через терміновість куплені в кредит! На нові квитки просто вже немає коштів! Як не соромно компанії Ютейр ...

Незаконно зняли з рейсу

20 20.09.2017 я повинна була зробити переліт авіакомпанією (ЮТЕР), у напрямку Ноябрьск- Москва-Анапа (транзит, вартість авіаквитків склало 11070 руб.) Прибувши в аеропорт г.Ноябрьск 20.09.2017 я пройшла реєстрацію отримавши два посадкових талона і зайнявши своє посадочне місце -8 Е в салоні літака. Мені стало погано від запаху в салоні літака. я проїхала в туалет щоб умити ліцо.Когда я вийшла з туалету, борт провідниця початку мені хамити, про те що я бліда і погано виглядаю, напевно ...

Компанія з якою не варто зв'язуватися!

21 вересня 2017 року, я на сайті компанії UTair придбала квиток Краснодар-Москва на 26 вересня, сама все заповнювала, перевіряла, після оплати я була вражена, так як квиток був куплений на рейс Москва-Санкт Петербург 21 вересня 2017 року, я на сайті компанії UTair придбала квиток Краснодар-Москва на 26 вересня, сама все заповнювала, перевіряла, після оплати я була вражена, так як квиток був куплений на рейс Москва-Санкт Петербург. Відразу ж, я почала дзвонити в компанію, за безкоштовним телефоном, протягом 1,5 годин він безперервно був зайнятий. Приємний жіночий голос сповіщав, що лінія зайнята і відразу ж йшов відбій. Я почала набирати по платній лінії, той же голос повідомив мені, що я в черзі 1, почав віщати мені про ...

Ало?
Як відписатися від цього спаму?